استانداری ایلام

‍ معاون امور عمرانی استاندار ایلام در سفر به شهرستان دهلران:

احداث باند دوم محور مهران - دهلران - اندیمشک تسریع می یابد

احداث باند دوم محور مهران - دهلران - اندیمشک تسریع می یابد

‍ معاون امور عمرانی استاندار ایلام در سفر به شهرستان دهلران:
احداث باند دوم محور مهران - دهلران - اندیمشک تسریع می یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، احمد کرمی که روز دوشنبه ۱ مهرماه به شهرستان دهلران سفر کرده است، در نشست ستاد اربعین به سفر وزیر راه به استان ایلام و و بازدید وی از مسیر دهلران به اندیمشک و مهران اشاره کرد و اظهار داشت:  وزیر در این بازدید بر تسریع در احداث باند دوم این مسیر تاکید کرد.

به گفته وی با توجه به ضرورت و همچنین تاکید وزیر راه احداث باند دوم محور دهلران -اندیمشک- مهران  بزودی عملیاتی می شود ضمن انکه  وزیر دستور حذف نقاط حادثه خیز نصریان نیز داده است.

 کرمی به پنج استان معین در حوزه تکمیل زیرساخت های ارتباطی و رفاهی ایلام   و 19 استان معین در حوزه موکب ها وپذیرایی از زائران اشاره کرد و گفت: همه دستگاه های امدادی و خدمات رسان پای کار هستند و از قبل تقسیم وظایف نیز انجام گرفته و در زمینه پذیرایی و اسکان اضطراری و سایر موضوعات اربعین مشکلی نداریم.

معاون استاندار ایلام در ادامه  به تردد ۵۲۹ هزار زائر از مرز مهران در ۲۰ روز ماه محرم امسال اشاره و یاداوری کرد: این میزان در مقایسه با مشابه سال گذشته یعنی تردد ۱۸۱ هزار زائر از رشد چند برابری  برخوردار است.

کرمی به خروج ۲۲۰ هزار زائر ایرانی در این مدت گفت: این میزان نسبت به مشابه سال گذشته 5 برابر شده است.

وی  به تدابیر لازم برای استقرار موکب ها و اسکان اضطراری در مهران و سایر شهرستان ها اشاره و افزود: برنامه ریزی برای استقرار ۳۱ موکب دائمی در استان جهت پذیرایی از زائرین در دستور کار است و برای شهرستان دهلران نیز نقاطی پیش بینی شده و در سال های آینده عملیاتی خواهند شد.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: در این زمینه ۱۸۵ میلیارد ریال به شهرداری ها،راه و شبکه های آبیاری و زهکشی در این شهرستان اختصاص یافت.

وی گفت: در بحث اربعین نیز ۳ میلیارد ریال به شهرداری دهلران و موسیان برای زیرساخت ها اختصاص یافت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است