استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

در صورت پرداخت بدهی جرائم مالیاتی بخشوده می شوند

در صورت پرداخت بدهی جرائم مالیاتی بخشوده می شوند

معاون استاندار ایلام:
در صورت پرداخت بدهی جرائم مالیاتی بخشوده می شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حیدر نعمتی در نشست با اعضای خانه معادن ایلام اظهار داشت: معدن یکی از ظرفیت های ویژه استان ایلام است که در بحث کانی های غیر فلزی دارای ذخایر ارزشمندی است.

وی افزود: طی سفر تیم بلند پایه اقتصادی به استان شرکت ایمیدرو پس از انجام مذاکره و بررسی های انجام گرفته قرار شد که کار بررسی مطالعاتی و اکتشاف کانی های فلزی را در استان انجام دهد.

نعمتی ایلام را از نظر وجود کانی های غیر فلزی غنی عنوان کرد و گفت: اما به دلیل خام فروشی استفاده مطلوبی از این ظرفیت صورت نگرفته که این امر نیازمند بررسی و سرمایه گذاری برای توسعه و استفاده بهینه از این نعمت خدادادی است.

وی تاکید کرد: اکنون معادن زیادی شامل خاک، گچ، شن و ماسه و بیتومین در استان وجود دارد که نیازمند سرمایه گذاری در این زمینه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ادامه داد: خانه معدن استان باید با تشکیل شورای هماهنگی معادن کوچک ظرفیت های بخش معدن استان را به فعالان این حوزه معرفی کند.

وی در ادامه به فرصت مناسب بخشش صد دردصدی جرائم مالیاتی تا پایان مهرماه برای فعالان بخش معدن که بدهی خود را تسویه کنند اشاره کرد و گفت: این زمان بهترین فرصت برای فعالان بخش معادن است زیرا ممکن است دیگر هیچ وقت تکرار نشود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است