استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

فعالیت تعاونی باید به تکمیل زنجیره ارزش افزوده بیانجامد

فعالیت تعاونی باید به تکمیل زنجیره ارزش افزوده بیانجامد

معاون استاندار ایلام:
فعالیت تعاونی باید به تکمیل زنجیره ارزش افزوده بیانجامد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: جایگاه تعاونی ها در بخش های مختلف باید ارتقا یابد و به تکمیل زنجیره ارزش افزوده در تولید محصولات بیانجامد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حیدر نعمتی روز شنبه در آیین چهارمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استان ایلام اظهار داشت: تعاونی ها می توانند با مهارت آموزی و همچنین بروز رسانی آموزش های مورد نیاز اعضا براساس شرایط زمان برای توسعه کمی و کیفی فعالیت های خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: اکنون تعاونی ها می توانند از ظرفیت های ایجاد شده و حمایت های دولت در بحث مهارت آموزی در محیط کار واقعی، تسهیلات روستایی و همچنین یارانه دستمزد استفاده و از بخشش جرائم بانکی زیر یک میلیارد ریال نیز بهره مند شوند.

معاون استاندار ایلام از تعاونی های فعال در بخش مواد غذایی و بهداشتی، صنایع دستی و سوغات خواست در ایجاد نمایشگاه های عرضه و فروش محصولات خود در مسیر زوار در ایام اربعین فعال و از فروش محصولات برای خود درآمد کسب کنند.

نعمتی افزود: محدودیت منابع نداریم ، تعاونی ها می توانند با ارایه طرح هایی که به تکمیل زنجیره ارزش کمک می کند تسهیلات دریافت و از همه ظرفیت های موجود در راستای ارتقا فعالیت ها بهره بگیرند.

وی تاکید کرد: دستگاه های مختلف در کنار تعاونی ها هستند و اکنون هنر مدیران عامل تعاونی هاست که با دانش و مهارت آموزی اعضا به افزایش قدرت رقابت پذیری خود با سایر تعاونی استان های دیگر کمک کند.

نعمتی گفت: فلسفه وجود شرکت تعاونی از صدر اسلام تاکنون مورد تاکید بوده زیرا هم فکری و همکاری می تواند منجر به نتیجه مطلوب و بهبود شرایط شود.

بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست از تعاونی های برتر استان در بخش درمان، مصرف کارکنان، تعاونی مسکن، تعاونی بخش دامپروری، تعاونی کشاورزی، تعاونی توانبخشی، تعاونی صنعتی و ... با اهدا تندیس و جوایزی تقدیر شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است