استانداری ایلام

استاندار ایلام

هدف نظام ارزیابی مدیران حذف بروکراسی است

هدف نظام ارزیابی مدیران حذف بروکراسی است

استاندار ایلام:
هدف نظام ارزیابی مدیران حذف بروکراسی است

استاندار ایلام گفت: مردم بایست به راحتی بتوانند به مسئولان دسترسی داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز شنبه ۲۶ مردادماه در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان با اشاره به رتبه بندی نتایج عملکرد دستگاه های اجرایی در سال ۹۷ گفت: هرگاه توانستیم بین مردم و مسئولان ارتباط سهل و ساده و دوطرفه ای برقرار سازیم آن زمان است که می توانیم بگوئیم در امور موفق عمل کرده ایم.

وی ادامه داد: اگر سیستمی مقبول عامه مردم قرار گرفت این مهم موجب تقویت نظام، سیستم، دولت، کشور و فرایند پاسخگویی به مردم می شود.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که هدف اصلی ما مسئولان این است که واسطه خوب و قابل اعتمادی بین مردم و نظام باشیم، تصریح نمود: هر بحثی تا عمومی نشود نتیجه نمی گیرد، بنابراین در اینجا بایست بر اصل مردمی بودن مسئولان تاکید داشت.

وی در ادامه به فضای فرهنگی اوایل انقلاب اشاره کرد و گفت: در آن زمان همدلی وصف ناشدنی بین مردم و مسئولان باعث شده بود علی رغم جنگ و سختی های فراوان در مقابل همه مشکلات موفق و پیروز باشیم.

وی افزود؛ مردم ولی نعمت ما هستند و فلسفه و جودی همه ما بعنوان مسئول خدمت به مردم است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی گفت:
قسمتی از ارزیابی عملکرد دستگاه ها در مرکز است و بایست آن را در ارزیابی ها دخالت داد و دوم به نحوه ارائه اطلاعات توسط خود مدیران برمی گردد که بایست این موضوع نیز راستی آزمایی شود تا نتایج از روایی و اعتبار قابل قبولی برخوردار باشد.

وی ادامه داد: گاهی اوقات نتیجه ارزشیابی برمی گردد به نحوه ارائه اطلاعات که می طلبد این رویکرد واقع نگری شود تا دقت ارزیابی بین مدیران کم کار و پرکار به معنای واقعی مشخص شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به این مهم که مدیران بایست کاری را که انجام می دهند اطلاع رسانی کنند، اضافه کرد: وقتی می بینیم در برخی حوزه ها تحول و اتفاقات خوبی افتاده و در سطح ملی قابل وصف است چرا نبایست مدیران مربوطه در این رابطه اطلاع رسانی کنند!

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است