استانداری ایلام

مدیر کل روابط عمومی استانداری:

خبرنگاران بازوان اصلی سیستم اطلاع رسانی دولت هستند

خبرنگاران بازوان اصلی سیستم اطلاع رسانی دولت هستند

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت؛ روز خبرنگار متعلق به همه کسانی است که پیامی سازنده برای ارائه دارند.

به گرارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، آیت قیصربیگی در نشست اصحاب رسانه با فرماندار سیروان که جهت تشریح دستاوردهای سفر استاندار به سیروان برگزار شد گفت؛ استاندار ایلام به جهت پاسخگویی مسئولان به رسانه ها دستور دادند که فرمانداران در نشست با رسانه ها نتایج سفر های شهرستانی را به اطلاع مردم برسانند و امروز این مهم از شهرستان سیروان شروع شده است.
 
وی در ادامه روز خبرنگار را به اصحاب قلم و رسانه تبریک گفت و تصریح نمود؛ سوگند خداوند به قلم و نوشتن، قلم را مقدس و نوشتن را حرمت بخشیده است و این مهم وظیفه خبرنگاران را بس سنگین و خطیر نموده است.

وی روز خبرنگار را متعلق به همه کسانی دانست که پیامی سازنده برای ارائه دارند، گفت؛ رسانه چشمان تیز بین جامعه در رصد عملکرد مسئولان است تا هم با انتقاد منصفانه از انحراف مسیر خدمتگذاری جلوگیری کنند و هم با دفاع صادقانه یار و یاور مسئولان باشند و از جهتی با طرح خواست و مطالبات مردمی مسئولان را به پاسخگویی وا دارند.

وی باعنوان این مطلب که خبرنگاران بازوان اصلی سیستم اطلاع رسانی دولت هستند، اضافه کرد؛ در وادی نویسندگی خود را یک خبرنگار می دانم و در سمت روابط عمومی نیز جهت انتقال پیام مردم به مسئولان و ارائه عملکرد مسئولان به مردم نیز حامی رسانه ها هستم.

 قیصربیگی با اشاره به این موضوع که قلم خبرنگاران بر افکار عمومی تاثیر گذار است و به پاسخ کشیدن مسئولان بیانگر قدرت قلم است، تصریح نمود؛ مدیران ما اگر به مردم سالاری و پاسخگویی به مردم اعتقاد دارند بایست بدانند که خبرنگاران نمایندگان افکار عمومی و مردم هستند.

وی ادامه داد؛ مدیرانی که نسبت به خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی پاسخگو نیستند و خود را بی نیاز از پاسخگویی به مردم می دانند، به مردمسالاری اعتقادی ندارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام نقد اصولی و صادقانه خبرنگاران که منجر به اصلاح مسیرهای اشتباه شود را بهتر از تعریف و تمجید غیر صادقانه عنوان کرد و گفت؛ البته محدود کردن خبرنگاران به رویکردی صرفا انتقادی درست نیست بلکه می طلبد که در کنار نقدهای منصفانه روایت گر اتفاقات خوب نیز باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است