استانداری ایلام

به دستور #استاندار_ایلام صورت پذیرفت؛

گزارش فرماندار سیروان از مصوبات سفر شهرستانی استاندار ایلام

گزارش فرماندار سیروان از مصوبات سفر شهرستانی استاندار ایلام

فرماندار  سیروان گفت :  ۲۴ مصوبه سفر شهرستانی استاندار ایلام به شهرستان سیروان اجرایی و یا در حال اجرا است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، در پی دستور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام مبنی بر ارائه نتایج سفر های شهرستانی توسط فرمانداران، صبح امروز سه شنبه ۱۵ مرداد ماه جواد رحیمی مقدم فرماندار سیروان در نشستی به همین مناسبت که با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام و تعدادی از خبرنگاران استان برگزار شد، گفت؛ تعداد مصوبات سفر استاندار به این شهرستان ۲۸ مصوبه بوده که از این میزان ۲۶ مصوبه اجرا شده و یا در حال اجرا است.

وی با اشاره به این موضوع که عمده مصوبات سفر شهرستانی استاندار به سیروان، عمرانی هستند، ادامه داد؛ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته برای این مصوبات تخصیص یافت و امسال نیز ۲۴ میلیارد تومان اختصاص خواهد یافت.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه تنها ۲ مصوبه از این مصوبات بر زمین مانده است، ادامه داد؛ یکی از مصوبات اجرا نشده مربوط به پروژه واریانت ورمیان است که با مشکل رفع معارضین روبرو است.

وی ادامه داد: واگذاری زمین برای احداث استادیوم ورزشی لومار مصوبه دیگری است که متاسفانه به دلیل واگذار نشدن زمین از طرف شهرداری، تاکنون اجرایی نشده است.

رحیمی مقدم پیگیری های مکرر استاندار ایلام را دلیل حضور ۱۲ وزیر در شهرستان سیروان طی یک سال گذشته عنوان کرد و گفت؛ این سفرها دستاوردهای بسیار خوبی برای این شهرستان به همراه داشته است.

وی در ادامه از اختصاص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار به پروژه پمپاژ دشت سیروان خبر داد و گفت؛ در حال حاضر بالغ بر ۱۵ هزار هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت می رود و متناسب با بارش های فصلی، تغییر می کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان، برنج شیروان را یکی از مهمترین برندهای این شهرستان عنوان کرد و گفت؛ پرورش ماهی، پرورش دام سبک و سنگین و تولید گوشت از دیگر تولیدات روستائیان این شهرستان است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است