استانداری ایلام

آیت قیصربیگی مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام

استانداری ایلام حائز رتبه نخست اطلاع رسانی در بین استان های کشور شد

استانداری ایلام حائز رتبه نخست اطلاع رسانی در بین استان های کشور شد

 ایلام در صدر اطلاع رسانی کشور

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام؛
استانداری ایلام حائز رتبه نخست اطلاع رسانی در بین استان های کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، آیت قیصربیگی از کسب رتبه اول اطلاع رسانی استانداری ایلام در بین ۳۱ استان کشور خبر داد و گفت؛ وزارت کشور هرماه نحوه اطلاع رسانی استانداری های سراسری کشور را مورد ارزیابی قرار می دهد که در تیرماه امسال استانداری ایلام توانست بیشترین فعالیت را در بین استانداری های کشور به ثبت برساند.

وی با ادعای این مطلب که نبض دولت در استان ایلام قوی تر از دیگر نقاط کشور می زند، تصریح نمود؛ امروز  بایست استاندار ایلام را فعال ترین استاندار حال حاضر کشور خواند چراکه درواقع این رتبه نتیجه تلاش و دوندگی نماینده عالی دولت در استان بوده است که اینچنین خوراک اطلاع رسانی را در این سطح فراهم ساخته است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام انرژی و تلاش استاندار ایلام در پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی را تحسین برانگیز خواند و گفت؛ آنچه که ایلام را در صدر اطلاع رسانی کشور قرار داده است تنها گوشه ای از فعالیت های استاندار ایلام است تا کوچک ترین استان کشور امروز بعنوان پرجنب و جوش ترین در عرصه کار و تلاش مطرح شود.

وی در پایان گفت؛ در اینجا لازم است از خبرنگاران بی ادعا و اصحاب رسانه استان بابت کمک و تلاش قابل تقدیر در پوشش اخبار و رویدادهای استان تقدیر و تشکر نمایم.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است