استانداری ایلام

استاندار ایلام؛

ایلام پایتخت خادمین زوار اربعین است

ایلام پایتخت خادمین زوار اربعین است

استاندار ایلام؛
ایلام پایتخت خادمین زوار اربعین است.

استاندار ایلام گفت: استان ایلام در تدارک برگزاری یک اربعین باشکوه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در مصاحبه با خبر نگار صدا و سیمای مرکز ایلام از افزایش تردد زوار در اربعین امسال خبر داد و گفت: با توجه به حذف ویزا و تسهیل در تردد زوار پیش بینی می شود نسبت به سال گذشته اربعین باشکوه تری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در نظر داریم به خاطر رفع معضل ترافیک در ایام اربعین پایانه برکت را از پل زائر جدا کنیم.

وی افزود: همچنین برای رفاه حال زوار در نظر داریم برای بیش از ۱۱ هزار نفر سایبان و ۶۰۰ سرویس بهداشتی همراه با حمام احداث نماییم.

استاندار ایلام با اشاره اهتمام جدی در پروژه های مسیر اربعین خاطر نشان کرد: اولویت اصلی پروژه های عمرانی استان بر تکمیل پروژه های اربعین تمرکز یافته است.

وی ادامه داد: در این راستا پیگیر پرداخت مطالبات پیمانکاران این پروژه ها هستیم که خوشبختانه در نشست هیئت عالی رتبه اقتصادی به استان مقرر گردید ۳۰ میلیارد تومان به پروژه جاده ایلام به مهران اختصاص یابد.

نماینده عالی دولت در استان از تصویب بازارچه های چیلات و چنگوله در دولت خبر داد و اظهار داشت: آنچه که بر عهده استان در جهت ساخت زیرساخت های این دو بازارچه است، انجام شده و نیازمند پای کار آمدن طرف عراقی هستیم که در این راستا پیگیری های لازم از طریق روابط دیپلماتیک در حال انجام است

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است