استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام؛

قانون ابزار اصلی مجریان در برگزاری انتخابات است

قانون ابزار اصلی مجریان در برگزاری انتخابات است

امنیت و انتخابات دو وظیفه خطیر وزارت کشور است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام؛
قانون ابزار اصلی مجریان در برگزاری انتخابات است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری در نشست ستاد انتخابات استان که به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی استاندارایلام برگزار شد امنیت و انتخابات را دو وظیفه خطیر و اصلی وزارت کشور عنوان کرد و گفت؛ فرمانداران از هم اکنون تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه درنظر بگیرند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر احصاء نیازهای پیش رو در امر برگزاری انتخابات گفت؛ بایست از همین حالا در خصوص آماده بودن زیرساخت ها در این زمینه اطمینان حاصل کرد.

نوذری با عنوان این مطلب که "قانون" ابزار اصلی مجریان انتخابات است گفت؛ هیئت های اجرایی علاوه بر تعامل و همکاری با شورای نظارت در امور پیش روی خود قانون را فصل الخطاب قرار دهند.

وی ایجاد امنیت و برگزاری سالم انتخابات را از وظایف خطیر وزارت کشور عنوان کرد و گفت؛ از کمیته های مختلف ستاد انتخابات استان می خواهیم که جلسات منظم و دقیقی را در راستای اجرای دستورالعمل های ابلاغی از ستاد انتخابات کشور برگزار نمایند.

رئیس ستاد انتخابات استان خواستار ایجاد زمینه حضور حداکثری در پای صندوق های رای شد و گفت؛ اینجا مسئولان می توانند در شرایط موجود با عملکرد درست و خوب خود ضمن اعتماد آفرینی باعث امیدافرینی و نشاط بیشتر در جامعه شوند و این مهم می تواند نقش بسزایی در مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات داشته باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است