استانداری ایلام

استاندار

مدیریت اربعین تحت فرماندهی واحد در استان انجام شود

مدیریت اربعین تحت فرماندهی واحد در استان انجام شود

✅ مدیریت اربعین تحت فرماندهی واحد در استان انجام شود

🔸استاندار ایلام گفت؛ اختصاص بودجه اربعین در استان ایلام بایست با نگاه ملی انجام شود.

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه ۳ تیرماه در جلسه ستاد مرکزی اربعین که به ریاست ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور برگزار شد خواستار برگزاری کاروانی مراسم اربعین شد و گفت؛ مراسم اربعین ۹۸ از آنجا که با توجه به حدف ویزا پیش بینی می شود حجم به مراتب بیشتری زوار نسبت به سال گذشته از مرزهای کشور تردد کنند می طلبد توجه ویژه ای به این موضوع مهم انداخته شود.

وی در ادامه خواستار مشارکت بیشتر مرکز و استان های معین در امر اسکان و‌تغذیه در اربعین شد و گفت؛ برای دوری از موازی کاری خواستار مدیریت تحت فرماندهی واحد اربعین در استان هستیم.

وی افزود؛ تجربه موفق که پارسال اجرا شد دایر کردن موکب ها بصورت مجتمع بود که این موضوع باعث شد مدیریت بهتری در امر تغذیه و پذیرایی از زوار شود و این ادامه طرح ادامه می یابد.

وی در ادامه خواستار مساعدت لازم در جهت پرداخت مطالبات پیمانکاران در راستای اتمام پروژه ها در زمان مناسب خود شد و گفت؛ اختصاص بودجه اربعین در استان ایلام بایست با نگاه ملی انجام شود چراکه هر ساله بیش از ۵۰ درصد تردد زوار از مرزهای استان انجام می شود کما اینکه در اربعین ۹۸ این میزان به بیش از ۶۵ درصد رسید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است