استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

مدیران با همگرایی و هم‌اندیشی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه بکوشند

مدیران با همگرایی و هم‌اندیشی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه بکوشند

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:
❑‌‌مدیران با همگرایی و هم‌اندیشی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه بکوشند 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز یکشنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۲ کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان و هیئت های اندیشه‌ورز به ریاست محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در سالن اجتماعات شهید رجایی استانداری برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این نشست ضمن عرض تبریک دهه کرامت و گرامیداشت فتح بزرگ خرمشهر، بیان داشت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی سه موضوعی که در سطح جامعه با آنها روبرو هستیم موضوع خودکشی، طلاق و اعتیاد است که باید در اولویت و دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

محمد سبحان حسنی ادامه داد: سعی داشته باشیم با برنامه‌ریزی صحیح و با اثر‌بخشی بیشتر کاهش خودکشی، طلاق و اعتیاد در جامعه را شاهد باشیم.

وی بیان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی استان به صورت عملیاتی کار کنند تا اثر بخشی آن در سطح جامعه بیشتر نمایان باشد. 

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: تمامی مدیران و کارشناسانی که در حوزه آسیب های اجتماعی فعالیت دارند با همگرایی و هم‌اندیشی و ایجاد راهکارهای مناسب و مفید در سطح جامعه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بکوشند و در این راستا تمامی تلاش خود را بکار گیرند.

در پایان جلسه کلیه اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص کاهش میزان خودکشی،طلاق و اعتیاد بیان داشتند و  مدیران دستگاه‌ها برای هرگونه کمک در این راستا اعلام آمادگی کردند.

🗓️  یکشنبه ۷ خرداد‌ماه سال  ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است