استانداری ایلام

استاندار ایلام

بنا بر تأکید وزیر محترم کشور برای  تسریع در تکمیل پروژه‌های ضروری اربعین مانعی برای ترک‌تشریفات وجود ندارد

بنا بر تأکید وزیر محترم کشور برای  تسریع در تکمیل پروژه‌های ضروری اربعین مانعی برای ترک‌تشریفات وجود ندارد

استاندار ایلام:
❑‌بنا بر تأکید وزیر محترم کشور برای  تسریع در تکمیل پروژه‌های ضروری اربعین مانعی برای ترک‌تشریفات وجود ندارد/ مدیران همه توان خود را برای عملیاتی شدن پروژه‌های اربعین به کار بگیرند/  پیشرفت فیزیکی پروژه‌های اربعین با باید شتاب گیرد 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز سه‌شنبه ۲ خرداد ماه در جلسه توسعه زیرساخت‌های اربعین در سالن جلسات شهید ملکشاهی استانداری ایلام گفت: یکی از مهمترین اولویت‌ها، تکمیل پروژه‌های اربعین است و باید همه ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم به‌کار گرفته شود.

وی با قدردانی‌ از حضور وزیر کشور در استان اظهار کرد: در همین زمینه و در جریان سفر وزیر محترم کشور به استان روز گذشته، پروژه‌های مهم اربعین در استان مورد بازدید قرار گرفت و در جلسه ستاد ویژه اربعین استان نیز تصمیمات اساسی برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها اتخاذ شد.

دکتر بهرام‌نیا افزود: بنا بر تأکید وزیر محترم کشور و به منظور تسریع در تکمیل پروژه‌های خاص و ضروری اربعین مانعی برای ترک‌تشریفات وجود نخواهد داشت و مدیران نیز باید همه توان خود را برای عملیاتی شدن پروژه‌های اربعین به کار بگیرند.

استاندار ایلام از مجموعه مدیران مرتبط با اربعین خواست تا روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های اربعین را با سرعت بیشتری پیگیری کنند.

وی در ادامه افزود: با رایزنی‌های بعمل آمده با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اعتبارات مورد نیاز برای احداث سرویس‌های بهداشتی جدید و ضروری تا اربعین پیش‌بینی شده و شهرداری ایلام باید با اولویت‌بندی نسبت به اجرایی شدن این پروژه‌ها اقدامات لازم از جمله پیمان‌سپاری را در دستور کار قرار دهد.

دکتر بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: احداث و یا بهسازی چشمه‌های جدید در میدان ارغوان، میدان قرآن، سه راهی جندالله، محدوده گلان و پل زائر در اولویت احداث قرار دارد و متعاقباً در کل مسیر سایر نیازهای ضروری از جمله نمازخانه بین راهی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

🗓️  سه شنبه ۲ خرداد ماه سال  ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است