استانداری ایلام

دیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام:

روابط‌عمومی‌ها صادقانه خدمات نظام و دولت را برای مردم تبیین کنند

روابط‌عمومی‌ها صادقانه خدمات نظام و دولت را برای مردم تبیین کنند

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام:
❑‌ روابط‌عمومی‌ها صادقانه خدمات نظام و دولت را برای مردم تبیین کنند


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه، هم‌زمان با روز  ارتباطات و روابط‌عمومی، نشستی  با مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان چرداول به ریاست فرماندار چرداول و با حضور مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام برگزار شد.

فرماندار چرداول در این نشست ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط‌عمومی، گفت:روابط‌عمومی‌ها در تدوین سیاست‌گذاری سازمان‌ می‌توانند اثر‌گذار و در راستای جهاد تبیین گفتمان‌ساز باشند.

علی محمدی با اشاره به نام‌گذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به‌عنوان روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، خاطرنشان کرد: نام‌گذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به‌عنوان روز روابط‌عمومی بیانگر نقش و اهمیت و جایگاه بالا در سازمان‌ها و جامعه است‌.

وی با اشاره به این‌که در عصر جدید جایگاه روابط‌عمومی بسیار مهم و اثر‌گذار است، گفت: روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم در فعالیت روابط‌عمومی متبلور می‌شود.

محمدی اضافه کرد: مدیرانی که ادعای مردم‌داری دارند باید یک نیروی روابط‌عمومی قوی و کارآمد را در کنار خود داشته باشند چرا که عملکرد روابط‌عمومی در عملکرد دستگاه‌ها بسیار اثر گذار است.

وی هنر انتقال، انعکاس عملکرد دستگاه‌ها، تبیین و اقناع مخاطب را کار روابط‌عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: روابط‌عمومی‌ها باید واقعیت سازمان و مدیران را انعکاس دهند و  با ظرافت، عملکرد را تشریح و مشکلات را نیز به مدیر اطلاع دهند.

فرماندار چرداول بیان داشت: در شرایط کنونی کشور،  روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها، سربازان خط مقدم جنگ نرم با دشمن و دو بازوی توانمند در راستای تحقق شعار جهاد تبیین هستند.

وی در پایان این نشست به نقش‌آفرینی رسانه‌ها در اربعین، کرونا و حوادث غیرمترقبه اشاره و  تلاش و اهتمام آنان را قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: روابط‌عمومی‌ها مشاور امین سازمان و اداره هستند و باید توانمندترین افراد در این جایگاه به کار گمارده شود.


مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام در این نشست گفت: هر قدر روابط عمومی از ظرفیت اصحاب رسانه استفاده کنند می‌توانند در پیشبرد اهداف سازمانی خود موفق باشند.

محمد صحرایی بیان داشت: روابط‌عمومی حلقه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و خانه‌ای امن برای مردم است و باید ارتباط بی‌واسطه‌ی روابط‌عمومی با مردم تقویت شود.

وی ادامه داد: این جلسه شروعی است برای ارتباط‌گیری رسانه و توجه مدیران به‌صورت ویژه به جایگاه روابط‌عمومی است و امیدواریم روز به روز به روابط‌عمومی دستگاه‌ها بیشتر توجه شود.

صحرایی با اشاره به نقش و جایگاه روابط‌عمومی در موفقیت هر سازمان، افزود: استفاده از نیروی‌های متخصص و کاردان در جایگاه روابط‌عمومی در دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام با تاکید بر تبیین خدمات نظام و دولت برای مردم، گفت: رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها در جهت امیدآفرینی دستاوردهای دولت را صادقانه تشریح کنند.

وی در پایان این نشست ضمن قدردانی از توجه نماینده‌ی عالی دولت در شهرستان چرداول، افزود: هم‌زمان با روز ارتباطات و روابط‌عمومی، برگزاری نشست با مدیران روابط‌عمومی‌ها در این شهرستان، می‌تواند نقطه‌ی عطفی در ارتقا جایگاه روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی باشد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است