استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

مسیر  دره شهر- پلدختر ایمن سازی شود/ آشکارسازی نقاط حادثه خیز، ایمن‌سازی راهها، احیای خط کشی محورهای مواصلاتی همچنان با جدیت در دستور کار است

مسیر  دره شهر- پلدختر ایمن سازی شود/ آشکارسازی نقاط حادثه خیز، ایمن‌سازی راهها، احیای خط کشی محورهای مواصلاتی همچنان با جدیت در دستور کار است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:
❑‌ مسیر  دره شهر- پلدختر ایمن سازی شود/ آشکارسازی نقاط حادثه خیز، ایمن‌سازی راهها، احیای خط کشی محورهای مواصلاتی همچنان با جدیت در دستور کار است 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری روز دوشنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ در نشست  شورای ترافیک شهرستان دره شهر  با اشاره به نقش فراجا، به‌ویژه پلیس راهور، در برقراری نظم و امنیت و کاهش حوادث و تلفات رانندگی در کنار سایر دستگاه‌ها، گفت: نیروهای پلیس راه در این ایام حضوری بسیار فعال دارند که باید این حضور فعال تا پایان تعطیلات نوروز ادامه داشته باشد.

وی  با تقدیر از زحمات و تلاش های مجموعه نیروهای مستقر در محورهای مواصلاتی برای پایش و نظارت، بیان داشت: پلیس راه و سایر دستگاههای ذیربط تدابیر لازم را برای  آشکارسازی نقاط حادثه خیز، ایمن‌سازی راهها ،احیای خط کشی محورهای مواصلاتی، به ویژه محورهای منتهی به تفرجگاهها اتخاذ کنند.

هژبری تاکید کرد: نصب چراغ گردان سیار در برخی محورها، ترمیم و مرمت حفره‌های موجود در جاده‌ها و رفع نواقص دوربین‌های سرعت سنج جاده‌ای توسط اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای در دستور کار قرار گیرد.


وی به مناطق پرتردد و دارای تفرجگاه‌ از جمله تنگه رازیانه، شهرک ولی عصر، دربند شهرستان بدره، کبیرکوه و پارک سراب دره شهر اشاره کرد و خواستار تمهیدات لازم برای نظارت و کنترل بیشتر و حضور پلیس راهور در این مناطق شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام بر کاهش سرعت مجاز طی ایام تعطیلات نوروزی در محورهای مواصلاتی این استان تاکید کرد و یادآور شد: با هدف کاستن آمار حوادث، آشکار سازی و آرام سازی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: عامل اصلی تصادفات در این ایام، عدم رعایت سرعت مطمئنه بوده که با اجرای طرح کاهش سرعت، میزان حوادث و  تلفات جانی در استان کاهش می یابد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ایمن سازی مسیر دره شهر- پلدختر پس از پایان بارش ها تاکید کرد و گفت: چنانچه پیمانکار این پروژه در عملیات اجرایی تعلل کند سریعا خلع ید می شود، چراکه این محور یکی از محورهای پرتردد استان است.

معاون استاندار ایلام اعلام کرد: ۶ دستگاه خودرو ویژه کمک به پلیس‌راه در مسیرهای شهرستان دره‌شهر جهت کنترل ترافیک، کاهش سرعت و برخورد با رانندگان متخلف فعال شده و این تیم ها تا ساعت ۲۰ شب بصورت مستمر در حال پایش و نظارت مسیرها هستند.

هژبری با بیان اینکه بیشترین تلفات جانی مربوط به موتورسواران است ضمن تاکید بر تشدید نظارت‌ها در محورهای مواصلاتی برون شهری و درون شهری خواستار برخورد جدی با موتورسواران متخلف در سطح استان شد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است