استانداری ایلام

بخش دوم سخنان دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست شورای اداری استان:

بیانات ریاست محترم جمهور یک راهبرد برای توفیقات بیشتر دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۲ است.

بیانات ریاست محترم جمهور یک راهبرد برای توفیقات بیشتر دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۲ است.

⭕️بخش دوم سخنان دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست شورای اداری استان:     

❑‌ بیانات ریاست محترم جمهور یک راهبرد برای توفیقات بیشتر دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۲ است.

❑‌ فرمانداران با هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی تا پایان فروردین ماه موظفند از نیروی انقلابی، ارزشی، متخصص که گفتمان و منشور دولت سیزدهم را قبول داشته باشند در پُست های مدیریتی شهرستان استفاده کنند. 

❑‌حاشیه ها، نباید مدیران دولت را از هدف اصلی که خدمت گذاری صادقانه به مردم است غافل کند.

❑‌«بهره‌وری» و «کاهش‌هزینه ها» برای دولت سیزدهم بسیار مهم و اثرگذار است که باید این موضوعات با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

❑‌ مدیریت،فرصت خدمتگذاری است که باید در این مقطع تمام تلاش خود را بکار گیریم و همه بیانات رئیس جمهور محترم عملیاتی شود.

❑‌مدیران در راستای انجام تکالیف و وظایف خود باید اهتمام داشته باشند، معدل عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان و فرمانداران رضایت بخش و خوب است که باید تلاش خود را در سال جدید برای خدمت رسانی به مردم مضاعف کنند.

❑‌دولت سیزدهم، دولت «صادق الوعد» است، باید همه مدیران به این شعار پایبند باشند و اگر مدیری و فرمانداری وعده ای داد باید بطور قطع وعده خود را محقق کند.

❑‌ هیچ پروژه جدیدی کلنگ زنی نمی شود چراکه دولت، دولت «مسأله محور» است و تمرکز ما باید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام باشد.

❑‌هیچ پروژه جدید حوزه کشاورزی کلنگ زنی نمی شود، از مجموع ۱۹ ایستگاه پمپاژ نیمه کاره استان با اعتبار بیش از ۹۰ میلیارد تومان چهار ایستگاه پمپاژ به بهره‌برداری رسید و در اختیار کشاورزان قرار گرفت.

❑‌۷۸ پروژه استان تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۲ با اعتبار ۲۸۰ میلیارد تومان تکمیل می شود.

❑‌ برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان، تاکنون ۹ واحد مازاد به ارزش ۱۷ میلیارد تومان توسط دستگاه اجرایی به فروش رسیده و ۴۳ واحد مازاد دیگر دستگاه های اجرایی برای فروش شناسایی شده است.

❑‌ مایملک غیر‌منقول توسط دستگاه های اجرایی باید بسرعت معرفی و در معرض فروش قرار گیرد و عایدات آن برای تکمیل پروژه های نیمه تمام هزینه شود.

❑‌ در سال ۱۴۰۱ چهار هزارو ۵۱۷ ایثارگر در دستگاه های اجرایی استان تبدیل وضعیت و استخدام شدند و از حیث تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه های اجرایی رتبه نخست کشور کسب کردیم. 

❑‌از بسیج سازندگی سپاه پاسداران استان قدردانی می کنم، در ابتدا تعداد روستاهای استان که در طرح جهاد آب‌رسانی قرار گرفت ۱۲۸ روستا با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان بود که با رایزنی‌های صورت گرفته این تعداد روستا به ۲۰۰ مورد افزایش و اعتبار لازم نیز به ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت که ایلام در این حوزه با ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی رتبه نخست کشور را کسب کرد و به فضل‌خدا برای همیشه مشکل تنش آبی در  روستاهای ایلام برطرف می شود.

❑‌ از مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قدردانی می کنم چراکه برای نخستین در شهر ایلام در روز نیمه شعبان ۴۰ غرفه متنوع  با مشارکت سپاه و سایر دستگاه های اجرایی برپا شد و فضای فرهنگی و معنوی بسیار خوبی ایجاد شد.

❑‌ اعتبارات خوبی برای مرزهای هلاله شمالی، چیلات و چنگوله اختصاص یافته است و پیش بینی می شود در اربعین  امسال تردد زوار علاوه بر مرز مهران از مرز چیلات نیز صورت گیرد.

❑‌ضمن قدردانی از تلاش های مدیرکل گمرکات استان در حوزه صادرات و تلاش های انجام شده در گمرک، حداکثر تا ۲۰ فروردین نیروی انتظامی برای برقراری نظام و انضباط بیشتر در گمرگ مستقر می شود. 

❑‌ با توجه تردد روزانه تعداد زیاد زوار عتبات عالیات از مرز مهران، نظارت بر کرایه از پل زائر تا میدان اربعین پایانه مهران باید تشدید شود.

❑‌تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان برای زیباسازی فضای ادارات اهتمام جدی داشته باشد و این مهم باید نصب العین مدیران باشد.

❑‌ نشست ستاد اربعین و نشست مصوبات سفر رئیس جمهور به استان از ۱۵ فروردین آغاز  و کمیته ۱۸ گانه اربعین نیز فعال می شود.

🗓️ | دوشنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است