استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

اصل و مبنای شورای ترافیک «فرهنگ سازی» و «آموزش» است

اصل و مبنای شورای ترافیک «فرهنگ سازی» و «آموزش» است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری روز جمعه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در جلسه مشترک شورای هماهنگی ترافیک استان و شهرستان چرداول از کاهش ۶۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان ایلام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: این آمار بیانگر اثربخش بودن اقدامات و برنامه‌های پیش‌بینی شده است و این روند باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی در ادامه افزود: اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ‌سازی و آموزش است و باید به این دو مقوله توجه ویژه‌ای شود.

هژبری تاکید کرد: برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک استان و شهرستان نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور در مسیرهای مواصلاتی استان دارد.

معاون استاندار  ایلام بیان داشت: فرمانداران و مسئولان ذیربط باید گام به گام برای کاهش تلفات نسبت به سال گذشته عمل نمایند، ایلام جزو استان‌های برتر از لحاظ گردشگری و توریستی است و اگر نگاه مثبتی در این زمینه داشته باشیم می‌توان شاهد رونق گردشگری و اشتغالزایی در استان باشیم.

وی خواستار شد دستگاه‌های ذی‌ربط ضمن رفع مشکلات و نیازمندیها، تدابیر لازم  را در زمینه استقبال مناسب و خدمات سفر به گردشگران در استان فراهم کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان موظفند که همه امکانات و ظرفیت‌های خود را به کار گیرند تا شاهد کاهش حداکثری حوادث و تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از آن در تعطیلات نوروزی باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است