استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:

تردد مسافران در استان ایلام ۱۴درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت

تردد مسافران در استان ایلام ۱۴درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام :
❑‌ تردد مسافران در استان ایلام۱۴درصد نسبت به مدت  مشابه سال گذشته افزایش یافت/ ۵۶ تیم پلیس راه بصورت ثابت و سیار تمامی محورهای مواصلاتی استان را پوشش می دهند 
 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام روز پنجشنبه ۳ فروردین ماه ۱۴۰۲  در دومین جلسه شورای راهبری وضعیت تصادفات استان، اظهار کرد: میزان تردد مسافران در روز های نخست نوروز ۱۴۰۲در استان ایلام ۱۴درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش یافته  است. 

وی گفت: از ابتدای طرح سفرهای نوروزی تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تردد در استان ثبت شده که نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد بیشتر شده است.

وی گفت: نظارت بر مقررات راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی تشدید شده و ۵۶ تیم پلیس راه ثابت و سیار نسبت بر عملکرد رانندگان در تمامی محورهای مواصلاتی نظارت خواهند داشت.

معاون استاندار افزود: بیشترین آمار تخلفات معادل ۲۹ درصد و مربوط به خودروهای سواری بوده است.

 هژبری از همه رانندگان خواست ضمن بستن کمربند ایمنی خود و سرنشینان با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و از شتاب و عجله در سفر پرهیز کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام  بر هم افزایی و همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی متولی در حوزه راهبری تصادفات تاکید و بیان داشت:  باید برای حفظ جان مردم بویژه در این ایام  تلاش مضاعف با برنامه ریزی لازم و اجرای دستورالعمل های ابلاغی در دستور کار قرارگیرد.

🗓️ | پنجشنبه ۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است