استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خبر داد؛

افزایش ۱۶ درصدی کشفیات کالا در ایلام/ هر گونه تردد خودروهای شوتی ممنوع و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود/ نظارت و کنترل‌ها در ایام نوروز تشدید می‌ شود

افزایش ۱۶ درصدی کشفیات کالا در ایلام/ هر گونه تردد خودروهای شوتی ممنوع و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود/ نظارت و کنترل‌ها در ایام نوروز تشدید می‌ شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خبر داد؛
❑‌افزایش ۱۶ درصدی کشفیات کالا در ایلام/ هر گونه تردد خودروهای شوتی ممنوع و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود/ نظارت و کنترل‌ها در ایام نوروز تشدید می‌ شود

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام،  محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام روز دوشنبه ۲۲ اسفندماه در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان گفت: با پیگیری اعضای کمیسیون همه مصوبات جلسه قبل در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام شده است‌.

وی اظهار داشت: کمیته‌های زیرمجموعه این کمیسیون به دلیل اهمیت بالای نقش آن‌ها در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به صورت فعال نسبت به کنترل مبادی‌های ورودی و خروجی نظارت مستمر داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام افزود: در حال حاضر گشت‌های نظارتی توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان فعال هستند.

حسنی، پیشگیری از عرضه کالای قاچاق را از جمله مهمترین راهکارها برای حمایت از تولید ملی بیان کرد و گفت: نقش صدا و سیما و رسانه ها در مبارزه با قاچاق کالا حائز اهمیت است و باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.

وی در ادامه يكی از مشكلات حوزه راه‌های استان را معضلی به نام ماشين‌های شوتی عنوان و خاطرنشان کرد: حضور خودروهای شوتی در جاده‌ها علاوه بر احتمال حمل کالای قاچاق، امنیت مردم را نیز به مخاطره انداخته و سبب تصادف و ایجاد مشکلاتی در راه‌ها می‌شوند، لذا برخورد با صاحبان این خودروها باید در دستور کار پلیس و سازمان تعزیرات قرار گیرد، هر گونه تردد خودروهای شوتی حتی بدون داشتن بار قاچاق ممنوع و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی از افزایش ۱۶ درصدی کالای قاچاق کشف شده در استان خبر داد و تاکید کرد: ضروری است با توجه به در پیش رو بودن ایام نوروز، نظارت و کنترل و پایش‌ها افزایش یابد.

لازم به ذکر است، در این جلسه گزارشات دستگاه‌های اجرایی ایلام در زمینه اقدامات صورت گرفته در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان ارائه شد.

🗓️ | دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است