استانداری ایلام

استاندار ایلام در جمع معتمدین و نخبگان شهرستان هلیلان خبر داد؛

اختصاص دو هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان هلیلان؛ ۸۷ پروژه عمرانی در هلیلان در دست اجرا است

اختصاص دو هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان هلیلان؛ ۸۷ پروژه عمرانی در هلیلان در دست اجرا است

 استاندار ایلام در جمع معتمدین و نخبگان شهرستان هلیلان خبر داد؛ 

❑‌ اختصاص دو هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان هلیلان؛ ۸۷ پروژه عمرانی در هلیلان در دست اجرا است

❑‌از تعداد ۸۷ پروژه در دست اجرا و از محل اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری هفت طرح و پروژه با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال برای شهرستان هلیلان در نظر گرفته شده است.

❑‌ از محل متمم اول و دوم سفر ریاست محترم جمهور تعداد هفت پروژه با اعتبار ۸۹۰ میلیارد ریال به این شهرستان اختصاص یافت.

❑‌طرح احداث مسکن ویژه روستایی و شهری به تعداد ۱۵۵ واحد مسکونی شامل ۴۵ واحد شهری و ۱۱۰ واحد روستایی با کمک بلاعوض قابل پرداخت به میزان ۶۳ میلیارد ریال و تسهیلات قرض‌الحسنه قابل پرداخت به میزان ۲۹۸ میلیارد ریال در دست اجرا است.

❑‌سه پروژه گازرسانی با مجموع اعتبار ۲۲۵ میلیارد ریال به روستاهای شهرستان هلیلان در دست اجرا است که امروز هشت روستا از نعمت گاز برخوردار شدند. 

 ❑‌طرح هادی در ۱۶ روستای سطح شهرستان با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد و اعتبار ۵۳ میلیارد ریال در دست اجرا است.

❑‌در حوزه جهاد کشاورزی نیز تعداد چهار پروژه با مجموع اعتبار یک هزار و ۹۸ میلیارد ریال شامل تکمیل ایستگاه پمپاژ کهره-داجیوند، تکمیل ایستگاه پمپاژ میدر، تکمیل ایستگاه پمپاژ پیامن و بهسازی و نوسازی کانال‌های آب سطح شهرستان در دست اقدام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه در نشست شورای اداری با حضور معتمدین و بزرگان هلیلان گفت:علیرغم همه محدودیت ها، پیشرفت های کشور در همه حوزه ها چشمگیر است.

وی با سلام به روح بلند و با عظمت همه شهدای انقلاب، گفت: نظام  اسلامی ایران برگرفته از خون پاک و مطهر همه شهیدان است و  رسالت این انقلاب سپردن پرچم به صاحب اصلی آن آقا امام زمان ( عج ) است.

استاندار ایلام ادامه داد: شهید مسیر را برای برقراری عدالت هموار می کند و جایگاه شهدا نزد خداوند متعال بسیار والاست.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه حکومت اسلامی برگرفته از خود مردم است، گفت:  پایه اصلی حکومت و نظام «مردم» هستند.

دکتر بهرام نیا در خصوص پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی دهه فجر در استان، گفت: پروژه های بدون اعتبار مشخص, کلنگ زنی نمی شوند و تنها پروژه های افتتاح می شوند که عملیات آن به اتمام رسیده باشد.

وی خواستار تقویت ارتباط مدیران با مردم شد و گفت: پاسخگویی ها به مردم باید اقناعی باشد نه رفع تکلیف، همه باید ارتباط خود را با مردم تقویت کنیم.

استاندار ایلام با اشاره به پروژه راهسازی تنگ تیر در سه قطعه گفت: این پروژه به طول حدود ۱۲ کیلومتر، در مجموع بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان اردیبهشت قطعه اول این مسیر آسفالت می شود.
فجر1401

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است