استانداری ایلام

⭕️ همزمان با ششمین روز از در دهه فجر؛

طرح سیلاژ بسته بندی علوفه در هلیلان افتتاح شد

طرح سیلاژ بسته بندی علوفه در هلیلان افتتاح شد

⭕️ همزمان با ششمین روز از در دهه فجر؛
❑‌طرح سیلاژ بسته بندی علوفه در هلیلان افتتاح شد

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، در ادامه سفرهای شهرستانی استاندار ایلام و معاونین استاندار و در ششمین روز از دهه مبارک فجر، طرح سیلاژ بسته بندی علوفه در شهرک صنعتی هلیلان با حضور معاونین استاندار ایلام  افتتاح شد.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در آیین افتتاح این طرح گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان امروز و در دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: از این میزان اعتبار، مبلغ هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از تسهیلات بانک کشاورزی و هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز بخش خصوصی است.

حسنی یکی از سیاست های دولت را حمایت از تولید عنوان کرد و افزود: با رونق تولید زمینه اشتغال جوانان نیز فراهم می شود.

🔺زیارت قبور شهدا، افتتاح گازرسانی به روستاهای زردلان گرمسیری، افتتاح نمونه مدارس، افتتاح نمونه زمین چمن در روستای سرچم، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح طرح بسته بندی علوفه دام در شهرک صنعتی، افتتاح نمونه منزل احداثی مسکن محرومین، افتتاح فاز یک مجتمع رفاهی تفریحی نشمیل در شهر توحید، کلنگ زنی خانه بهداشت روستای دارپروشه، کلنگ زنی مجتمع آبرسانی داجیوند،  دیدار با معتمدین و بزرگان شهرستان در نشست شورای اداری از جمله برنامه های سفر یک روزه دکتر بهرام نیا استاندار ایلام و معاونین استاندار به شهرستان هلیلان است.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است