استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای تامین مسکن استان:

حداکثر ظرف دو هفته زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ها تعیین تکلیف شود/ تسریع در ساخت و سازهای نهضت ملی مسکن ضرورت دارد

حداکثر ظرف دو هفته زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ها تعیین تکلیف شود/ تسریع در ساخت و سازهای نهضت ملی مسکن ضرورت دارد

استاندار ایلام در نشست شورای تامین مسکن استان:
❑‌  حداکثر ظرف دو هفته زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ها تعیین تکلیف شود/ تسریع در ساخت و سازهای نهضت ملی مسکن ضرورت دارد/ اطلاع رسانی در خصوص نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گیرد/ کمیته ای برای شتاب بخشی ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در استان تشکیل می شود 

| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه در نشست شورای تامین مسکن استان خواستار رفع مشکل زمین در برخی شهرستان ها برای طرح  نهضت ملی مسکن شد و گفت: حداکثر ظرف دو هفته باید زمین های نهضت ملی مسکن در شهرستان ها تعیین تکلیف شود.

وی در ادامه گفت: چنانچه مشکل زمین در شهرستان ها برای نهضت ملی مسکن طبق زمانبندی تعیین شده برطرف نشود  فرمانداران شهرستان ها و مدیرکل راه و شهرسازی باید پاسخگو باشد.

 نماینده عالی دولت در استان ایلام در خصوص مجوز ساخت ویلایی در استان، گفت:  طبق پیگیری ها و موافقت های انجام شده در شهرستان‌هایی که زمین به قدر کافی موجود است می‌توان زمین های تک واحدی به متقاضیان واگذار شود.

وی خواستار شد رسانه ها و فضای مجازی استان در خصوص فرصت بسیار خوب طرح نهضت مسکن ملی اطلاع رسانی کنند.

استاندار ایلام ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن  فرصتی بسیاری خوب برای خانه دار شدن متقاضیان است که باید از این فرصت در استان بخوبی استفاده شود.

دکتر بهرام نیا با تاکید بر تسریع در عملیات ساخت و سازها واحدهای نهضت ملی مسکن در استان گفت: برای حذف بوروکراسی اداری، کمیته ای متشکل از معاونت عمرانی استاندار  و اداره کل راه شهرسازی و سایر دستگاه های ذی مدخل برای شتاب بخشی به ساخت های و سازهای در طرح ملی مسکن تشکیل می شود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است