استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در نشست شورای اطلاع رسانی دولت در استان ایلام:

اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب برای دانش آموزان اولویتی اساسی است

اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب برای دانش آموزان اولویتی اساسی است

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در نشست شورای اطلاع رسانی دولت در استان ایلام:
❑‌ اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب برای دانش آموزان اولویتی اساسی است 

📲 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی روز یکشنبه ۶ آذر ماه در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت در استان ایلام با حضور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش و عضو شورای اطلاع رسانی دولت گفت: با توجه به هجمه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای کمرنگ کردن دستاوردها، ضرورت اطلاع رسانی به موقع از ضروریات و نیازهای اساسی امروز جامعه است.

وی بر تبیین دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی ایران در مدارس تاکید کرد و گفت: آشنایی دانش آموزان با ابعاد مختلف این دستاوردها، از مهم‌ترین اولویت‌ها است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خواستار تقویت شورای اطلاع رسانی در دستگاه های اجرایی شد و افزود: امید است با اطلاع رسانی صحیح و تحول در این حوزه شاهد ارتقای سطح آگاهی بخشی در حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت باشیم. 

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش و عضو شورای اطلاع رسانی دولت نیز در این جلسه با اشاره به گستردگی نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش گفت: می طلبد نوع آموزش ها به دانش آموزان با سایر اقشار جامعه متفاوت باشد‌.

وی با تأکید بر فعال کردن همه ظرفیت ها در حوزه اطلاع رسانی اظهار کرد: آموزش و پرورش از بزرگترین شبکه اطلاع رسانی برخوردار است و این ظرفیت در راستای «جهاد تبیین» پویا و فعال می شود‌.

بابایی با تأکید بر افزایش سواد رسانه در بین دانش آموزان افزود: آموزش و پرورش به دنبال تشکیل شبکه سازی اطلاع رسانی در کل کشور است و راهبرد محوری در این مسیر نیز اقناع سازی افکار عمومی است که در این راستا امسال ۶۰ هزار دانش آموز مهارت خبرنگاری را فرا گرفتند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است