استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در نشست بررسی مشکلات شهرستان چوار:

شهرداری و فرمانداری چوار مقدمات ایجاد یک پارک شهری را در دستور کار قرار دهد

شهرداری و فرمانداری چوار مقدمات ایجاد یک پارک شهری را در دستور کار قرار دهد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در نشست بررسی مشکلات شهرستان چوار:
❑‌ شهرداری و فرمانداری چوار مقدمات ایجاد یک پارک شهری را در دستور کار قرار دهد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، سعید هُژبری در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان چوار اظهار با با بیان اینکه سرانه فضای سبز در چوار رضایت بخش نیست، تاکید کرد: شهرداری و فرمانداری چوار مقدمات ایجاد یک پارک شهری را در دستور کار قرار دهند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازدید میدانی اخیر از پل و حوضه آبریز رودخانه ضلع جنوبی شهر چوار گفت: با توجه به وجود خطر رانش و فرونشست دیواره کناری رودخانه، مسئولین ذی ربط با قید فوریت نسبت به اجرای مصوبات اقدام کنند.
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: همه دستگاه‌های مسئول در این زمینه باید تلاش کنند تا با اجرای این پروژه از وقوع حوادث احتمالی پیشگیری شود.
وی در ادامه با طرح موضوع واگذاری زمین به پنج خانواری که در سال ۹۶ در پی رانش زمین دچار خسارت شدند، تصریح کرد: زیبنده مسئولان نیست که با گذشت پنج سال از آن حادثه مشکل پنج خانوار چواری که منازل آنان بر اثر رانش زمین از بین رفته حل و فصل نشده است.
هژبری، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مسئول برابر شرح وظایف خود در مواجه با اینگونه موارد اقدامات لازم را بعمل آورند.
در پایان این نشست مصوب شد که راه و شهرسازی زمین مورد نیاز ساخت مسکن پنج خانوار آسیب دیده از رانش زمین را تامین و در اختیار شهرداری چوار قرار دهد تا به خانوار های آسیب‌دیده از رانش تحویل دهد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است