استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در نشست شورای اطلاع دولت در استان:

اطلاع رسانی دقیق و شفاف خدمات دولت، مردم را امیدوار می‌کند/ نقش اصحاب رسانه و صداوسیما در ایجاد نشاط و امید آفرینی در جامعه بی بدیل است

اطلاع رسانی دقیق و شفاف خدمات دولت، مردم را امیدوار می‌کند/ نقش اصحاب رسانه و صداوسیما در ایجاد نشاط و امید آفرینی در جامعه بی بدیل است

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در نشست شورای اطلاع دولت در استان:
❑‌ اطلاع رسانی دقیق و شفاف خدمات دولت، مردم را امیدوار می‌کند/ نقش اصحاب رسانه و صداوسیما در ایجاد نشاط و امید آفرینی در جامعه بی بدیل است
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، «محمدسبحان حسنی» امروز یکشنبه ۲۹ آبان ماه در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به نقش رسانه های خارجی در تزریق ناامیدی در جامعه، گفت: افزایش روحیه نشاط، امیدآفرینی و اعتماد اجتماعی مهمترین نیاز ضروری شرایط امروز جامعه است و نقش اصحاب رسانه و مطبوعات و صداوسیما در این راستا بی بدیل است.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی رسانه های خارجی به دنبال فرافکنی و انتشار وارونه اخبار در جامعه هستند تا با بزرگنمایی و برجسته سازی نقاط ضعف و نپرداختن به دستاوردها و موفقیت ها، مردم را دلسرد کنند.
حسنی با تأکید به مسئولان برای ارائه گزارش عملکرد به مردم و پاسخگویی به رسانه‌ها، از دستگاه های اجرایی خواست تلاش در جهت تبیین دستاوردها در راستای نشاط در جامعه را در سرلوحه کار خود قرار دهند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در ادامه به وقایع اخیر کشور اشاره و اظهار کرد: صف افرادی که معترض هستند از صف کسانی که به دنبال تخریب و اغتشاش هستند، جدا است و ضرورت دارد تا برای مطالبات به حق، راهکار لازم و برای موارد غیرواقع نیز اقناع سازی صورت گیرد.
حسنی تصریح کرد: در این میان نیز البته عده ای از سر عناد به خیابان می آیند و دشمن نیز با فرصت طلبی و صحنه گردانی به دنبال آن است تا فضا را به نفع خود مدیریت کند و نقشه های خود را عملیاتی کند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تاثیرگذاری بالای تولید محتوا در این حوزه گفت: امروز جبهه جنگ در فضای مجازی است و همه دستگاه‌های اجرایی علاوه بر ایجاد مدیریت فضای مجازی باید نسبت به پیوست فضای مجازی در تبیین و تشریح اقدامات خود اهتمام ویژه داشته باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است