استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام:

نظارت بر بازار با جدیت دنبال شود/ نانوایی‌های سنتی حمایت می شوند

نظارت بر بازار با جدیت دنبال شود/ نانوایی‌های سنتی حمایت می شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام:نظارت بر بازار با جدیت دنبال شود/ نانوایی‌های سنتی حمایت می شوند
| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر «شهریار عباسی»، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ آبان ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به تشکیل صف‌های طولانی خرید نان مقابل واحد‌های نانوایی گفت: با توجه به افزایش سرانه مصرف آرد، باید با ارائه راهکارهای عملیاتی های از تشکیل صف‌های طولانی در مقابل نانوایی‌ها جلوگیری کرد.
وی به افزایش مصرف نان سنتی اشاره و بیان کرد: حمایت های لازم از این نانوایی ها انجام خواهد گرفت و آرد به مقدار لازم برای این نانوایی ها تأمین می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام بر اجرای طرح مدیریت هوشمندسازی نانوایی‌های سنتی در استان اشاره و افزود: شرایط و ساز و کار لازم برای تجهیز این نانوایی ها به کارتخوان هوشمند برای خرید نان فراهم می شود.
عباسی خواستار توسعه نانوایی های سنتی در همه شهرستان های استان شد و گفت: بعد از ساماندهی و اجرای مدیریت هوشمندسازی و تولید مازاد سهمیه آرد، مجوزهای لازم برای ایجاد نانوایی های جدید صادر خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در ادامه بر لزوم افزایش مراکز خرید و فروش میوه و محصولات کشاورزی بی واسطه تأکید کرد و گفت: با ایجاد این مراکز، فروش محصولات کشاورزی با قیمت پایین‌تر از بازار و تحت سازمان در اختیار مردم قرار می گیرد و شهرداری ایلام نیز تمهیدات لازم را در راستای ایجاد این مراکز فراهم می کند.
عباسی اضافه کرد: اقدامات نظارتی باید در رابطه با کالاهای اساسی با جدیت و به صورت مستمر ادامه داشته باشد و به هیچ عنوان نباید نظارت‌ها کاسته شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام بر لزوم بازدید میدانی از بازار تأکید کرد و گفت: حضور میدانی در بازار باید بطور مرتب در دستور کار باشد تا مشکلات قابل مشاهده سریعاً رسیدگی و مرتفع گردد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است