استانداری ایلام

استاندار ایلام :

سیل اخیر نشان داد که پیشگیری مهم ترین اصل مدیریت بحران است

سیل اخیر نشان داد که پیشگیری مهم ترین اصل مدیریت بحران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل بانک توسعه تعاون از پیشگیری بعنوان مهم ترین اصل مدیریت بحران یاد کرد و گفت؛ با تمهیدات پیشگیرانه راه سیل را سد کردیم و اگر این مهم انجام نمی شد خسارات جانی حتمی بود.

وی افزود؛ در حین حادثه نیز به سرعت وارد کار شدیم و بعد صدا مردم استان را به گوش مسئولان کشور رساندیم و خروجی آن تا امروز حضور بیش از ۲۸ هیئت بلند پایه کشوری و لشکری به مناطق سیل زده استان بود و خوشبختانه این رفت و آمد ها نتایج مثبتی برای مناطق سیل زده در پی داشته است.

استاندار ایلام در ادامه از ایجاد ستاد بازسازی و بازتوانی مناطق سیل زده استان خبر داد و گفت؛ در این ستاد با همسو کردن دستگاه های امداد رسان و خدماتی در جهت کمک به سیل زدگان و رفع نیازهای ضروری آنها در مرحله اول اقدام فوری می شود.

وی ادامه داد؛ همچین ترمیم جاده های عشایری و روستایی بعلاوه جابجایی سیل زدگان و اسکان آنان در مناطق امن در دستور کار فوری این ستاد قرار دارد.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت هایش به مقوله اربعین پرداخت و گفت؛ در اربعین سال گذشته یک حماسه رخ داد و این مهم کار ما را در اربعین امسال سخت تر می کند چراکه انتظار می رود از سال گذشته بهتر عمل شود و این مهم با حذف ویزا که باعث افزایش تردد معنا دار در مرز می شود سخت تر می گردد.

وی ابراز امیدواری کرد که در اربعین پیش رو باز مردم و مسئولان حماسه خواهند ساخت، افزود؛ در اربعین سال ۹۷ بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از ایلام و مرز مهران تردد داشتند و با برداشته شدن ویزا پیش بینی می شود که این میزان به مرز ۵ میلیون نفر برسد.
 

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است