استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

پایداری مردم ایلام در دفاع مقدس الگویی جاودانه است/ شهدای استان سند روشنی از حضور مردم ایلام در هشت سال دفاع مقدس هستند

پایداری مردم ایلام در دفاع مقدس الگویی جاودانه است/ شهدای استان سند روشنی از حضور مردم ایلام در هشت سال دفاع مقدس هستند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

پایداری مردم ایلام در دفاع مقدس الگویی جاودانه است/ شهدای استان سند روشنی از حضور مردم ایلام در هشت سال دفاع مقدس هستند/ ابتکارات نظامی ایران در جنگ تحمیلی در همه دنیا جدید و نوآورانه بود
| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی روز دوشنبه ۴ مهر در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه مردم ایلام در طول جنگ تحمیلی سختی هایی زیادی متحمل شدند و با پایداری بی سابقه خود تاریخ نوینی را در کشور ساختند، گفت: مردم استان با وجود بمباران مداوم هوایی، آواره کوه ها شدند و زنان با حمایت از پشت جبهه ها پای کشور خود ایستادند.
وی در ادامه گفت: پیروزی ملت ایران به برکت دستاوردهای بیشمار دفاع مقدس و حاصل رشادت، جسارت، ازخودگذشتگی، نوآوری، ابتکار، خوداتکایی و خودباوری رزمندگان بود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه تقدیم سه هزار شهید در این مسیر نشان از ارادت این مردم به امام، ولایت و کشور دارد، خاطر نشان کرد: سه هزار شهدای استان سند روشنی از حضور مردم ایلام در هشت سال دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: استان ایلام با وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق، رزمندگان آن علاوه بر دفاع از این مرز گسترده در دیگر جبهه های جنوب و غرب نیز از کشور دفاع کردند.
حسنی تاکید کرد: ابتکارات نظامی ایران در جنگ تحمیلی در همه دنیا جدید و نوآورانه بود که هنوز هم بعد از سال ها از پایان جنگ، در کشورهای مختلف مورد تحلیل قرار گرفته و حتی برخی کشورها از ابتکارات و نبوغ ایرانی استفاده و به موفقیت هایی نیز دست پیدا کرده اند.
وی با بیان اینکه تدوین و تبیین افتخارات دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان یک رسالت خطیر است، تاکید کرد: هنرمندان، اصحاب رسانه و نویسندگان در این راستا وظیفه ای بسیار موثر و سنگین بر عهده دارند.
وی افزود: دشمنان در صدد مخدوش کردن افتخارات ملت ایران در دوران دفاع مقدس و کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند چرا که از پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی به شدت واهمه دارد.
معاون استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به مانند زلزله ای سهمگین در دنیا علیه مستکبران عالم بود، اضافه کرد: و اکنون ایران اسلامی با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی با وجود تهدیدها، فشارها و تحریم ها اما با بهره گیری از رهنمودهای خردمندانه رهبری که به همه حوزه ها و مسائل داخلی و خارجی اشراف دارد و همراهی و استقامت مردم همچنان مقتدرانه به پیش می رود.
وی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به مدد دستاوردهای دفاع مقدس در حوزه های گوناکون علمی و امنیتی چون هوا، فضا، زمین و دریا به اقتدار رسیده است و نباید نسل کنونی و نسل های بعد فریب تبلیغات سوء دشمن را بخورند و از گذشته پرافتخار خود دور بمانند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است