استانداری ایلام

استاندار ایلام

به دلیل تامین نیاز بازار خروج مرغ از استان ممنوع است ...

به دلیل تامین نیاز بازار خروج مرغ از استان ممنوع است ...

به دلیل تامین نیاز بازار خروج مرغ از استان ممنوع است ...
استاندار ایلام در نشست ستاد تنظیم بازار استان: باید عدالت و انصاف بین اتحادیه و کشتارگاه رعایت شود/اتحادیه مرغداران به تعهدات خود عمل کنند
| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز دوشنبه ۴ مهر در نشست تنظیم بازار استان افزود: جهاد کشاورزی باید بررسی کند که قیمت هر کیلو مرغ برای مرغداری چقدر تمام می شود و در این زمینه همه فاکتورها از جمله دارو و نهاده در نظر گرفته شود.
وی با قدردانی از دستگاه های متولی حوزه اقتصادی استان که در راستای معیشت مردم و تامین مواد پروتئینی مردم دغدغه دارند، گفت: در این نشست دغدغه های عوامل اتحادیه مرغداران، مسولان جهاد کشاورزی و مدیران دستگاه های متولی شنیده شد و برای تثبیت قیمت مرغ راهکارهایی اتخاذ شد.
استاندار ایلام با تاکید بر حفظ حقوق مردم و مرغدار و حمایت از مرغداران، گفت: ۷۰۰ هزار جوجه ریزی برای استان کفایت می کند و در این راستا لازم است میزان جوجه ریزی استان افزایش یابد.
وی در ادامه گفت: باید عدالت و انصاف بین اتحادیه و کشتارگاه باشد و اگر انصاف رعایت شود هم کارگران مشغول کار می شوند و هم چرخه تولید می چرخد.
وی اضافه کرد: کشتارگاه های استان نباید تعطیل شوند و اتحادیه مرغداران با وجود اینکه در مجموعه بخش خصوصی هستند باید به تعهدات خود عمل کنند و سیاستی اتخاذ نمایند که حقوق مصرف کننده رعایت شود.
دکتر بهرام نیا با بیان اینکه قدرت مالی عمده مرغداران زیر متوسط است و باید به این قشر توجه ویژه شود.، گفت: به دلیل تامین نیاز بازار خروج مرغ از استان ممنوع است.
وی در ادامه گفت: مصرف مرغ روزانه استان ۳۰ هزار تن است که باید کشتارگاه پس از کشتار این میزان را تحویل بازار دهد.
وی افزود: با نظارت جهاد کشاورزی و اتحادیه مرغداران، کشتارگاه در اسرع وقت وجه مرغداران را در قبال دریافت مرغ پرداخت کند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است