استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست کمیسیون ایمنی راهها و شورای ترافیک:

با توجه به بازگشایی مدارس، ایمنی سازی مسیر تردد دانش آموزان در دستور کار قرار می گیرد ...

با توجه به بازگشایی مدارس، ایمنی سازی مسیر تردد دانش آموزان در دستور کار قرار می گیرد ...

⭕️ با توجه به بازگشایی مدارس، ایمنی سازی مسیر تردد دانش آموزان در دستور کار قرار می گیرد ...
 
استاندار ایلام در نشست کمیسیون ایمنی راهها و شورای ترافیک: 
❑‌ به جهت مدیریت ترافیک و بازگشایی مدارس، هفته نخست مهر فعالیت ادارات شهر ایلام با یک ساعت تاخیر آغاز می شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه ۳۱ شهریور در نشست کمسیون ایمنی راه‌ها و شورای ترافیک استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: به جهت مدیریت ترافیک و بازگشایی مدارس، هفته نخست مهر فعالیت ادارات شهر ایلام با یک ساعت تاخیر آغاز می شود اما این مصوبه شامل دستگاه های خدمت رسان و بانک ها نیست.

وی در ادامه گفت: همچنین به جهت مدیریت ترافیک در هفته نخست مهرماه همزمان با بازگشایی مدارس، تردد کامیون ها از ساعت ۶.۵ صبح لغایت ۹ در داخل شهر ایلام نیز ممنوع است.

وی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس، ایمنی سازی مسیر تردد دانش آموزان در دستور کار قرار گیرد. 

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنگره عظیم اربعین در استان گفت: این کنگره با کمک همه دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد اربعین بخوبی برگزار شد.

وی در ادامه گفت: نشست های ستاد اربعین هر سه هفته یکبار برگزار می شود و تکمیل زیرساخت های اربعین نیز در دستور کار خواهد بود.

دکتر بهرام نیا در ادامه گفت: نصب علائم جاده ای، ایمنی سازی،  لایه دوم آسفالت و لگه گیری و نیوجرسی حوزه اربعین باید دوباره از سر گرفته شود.

وی با قدردانی از تلاش های مدیرکل راه و شهرسازی استان در حوزه اربعین، گفت: لاینینگ و آسفالت  پل های مسیر ایلام - مهران باید در اسرع وقت انجام شود.

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع در فعالیت های حوزه اربعین در استان گفت: فعالیتهای حوزه اربعین دوباره از روز شنبه از سر گرفته می‌شود و هیچ وفقه ای از سوی هیچ دستگاهی در این حوزه قابل پذیرش نیست.

نماینده عالی دولت در استان خواستار روکش آسفالت در سه راهی جندالله تا صالح آباد شد و گفت: ایجاد سایبان ها در پایانه مرزی مهران نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر توجه ویژه به حوزه اربعین در استان، گفت: زیرساخت های اربعین باید یکی پس از دیگری ایجاد شود.

دکتر بهرام نیا همچنین با اشاره به کاهش میزان تصادفات جاده در اربعین امسال در مقایسه با اربعین سال ۹۸، گفت: با تلاش همه دستگاه های انتظامی، راهور و همه مردم میزان تصادفات ۵۰ درصد کاهش یافت.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است