استانداری ایلام

مدیر روابط عمومی استانداری ایلام در گردهمایی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان ایوان:

تعامل هم جانبه با اصحاب رسانه باید در دستور کار روابط عمومی ها باشد

تعامل هم جانبه با اصحاب رسانه باید در دستور کار روابط عمومی ها باشد

⭕️ تشریح دستاوردهای نظام و دولت در طول یکسال گذشته در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت قرار گیرد 

مدیر روابط عمومی استانداری ایلام در گردهمایی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان ایوان:
 ‌‌❑‌ تعامل هم جانبه با اصحاب رسانه باید در دستور کار روابط عمومی ها باشد 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد صحرایی روز سه شنبه در  نشست گردهمایی روابط‌عمومی ادارات شهرستان ایوان با حضور فرماندار ایوان که در محل سالن شهید قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر خواستار تشریح دستاوردهای نظام و دولت در طول یکسال گذشته توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت شد و گفت: این هفته فرصتی مغتنم برای تشریح دستاوردهای نظام و دولت در طول یک سال گذشته است و در این زمینه نقش روابط عمومی های حائز اهمیت است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روابط عمومی ها زبان گویای دستگاه های اجرایی هستند، اضافه کرد: عملکرد خوب این بخش موفقیت دستگاه های اجرایی را به دنبال خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام واقعیت و شفافیت را دو مولفه مهم روابط عمومی ها  عنوان کرد و گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی از یک سو عملکرد دستگاه های اجرایی را انعکاس و از سوی دیگر مشکلات و مسایل مردم را به مدیران اطلاع رسانی کنند.

وی تاکید کرد: هنر مدیران روابط عمومی ها این است که با امکانات محدود  و در دسترس بهترین عملکرد را داشته باشند.

صحرایی با تاکید بر تعامل هم جانبه روابط عمومی ها  با اصحاب رسانه، گفت: ارتباط دو سویه روابط عمومی با اصحاب رسانه و مطبوعات برای انعکاس عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی بسیار ضرورت دارد.

وی در ادامه بر لزوم ارتباط تنگاتنگ بین رسانه ها و روابط عمومی های تمامی دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: مدیران روابط عمومی همواره باید پذیرای نقد سازنده رسانه ها باشند و با بهره گیری از نقد و نظر آنان نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت خود را تقویت کند.

وی افزود: هم اکنون تعامل خوبی بین رسانه های استان و مجموعه روابط عمومی استانداری وجود دارد و اعتقاد داریم برای پیشبرد اهداف باید با رسانه ها تعاملی هم جانبه و دو سویه داشته باشیم.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بیان داشت: روابط عمومی ها انتظارات مردم از دولتمردان  را به مسولان  انتقال دهند و در انتشار اخبار امید آفرینی کرده  و از حواشی پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها در دولت سیزدهم تقویت شده‌ است، گفت: به دلیل اهمیت بالا روابط عمومی ها در دولت کار و کرامت به این بخش بصورت ویژه توجه شده است.

فرماندار ایوان نیز در این نشست با تبریک هفته‌ دولت به دولتمردان و گرامیداشت یادشهدای دولت، ۳۰۰۰شهید دوران‌ دفاع مقدس استان و۳۷۳ شهید شهرستان ایوان، با اشاره به اینکه کسانی که در روابط عمومی ادارات فعالیت می کنند وظیفه دارند عملکرد دولت در آن اداره را انعکاس دهند، اظهار داشت: روابط‌عمومی ها باید در جامعه ایجاد امیدواری کنند و در هفته دولت با صداقت خدمات دولت در  شهرستان را برای مردم بازگو کنند.

اکبری اظهار داشت: روابط‌عمومی ها نقاط ضعف ادارات  را شناسایی  و برای رفع این نقاط ضعف تلاش و اهتمام داشته باشند.

فرماندار ایوان، درخصوص تکریم ارباب رجوع در ادارات نیز تأکید کرد: درب اتاق فرماندار برای حضور ارباب رجوع درطول هفته باز است و ما روز خاصی برای ملاقات با فرماندار نداریم.

🗓️ | سه‌شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــــــلام پایتخت خادمــــین سیـــــدالشـــــهداء(ع)»
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است