استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست کمیسیون هماهنگی بانک های استان:

ضرب الاجل ۱۰ روزه استاندار ایلام برای پرداخت وام‌های ازدواج و فرزندآوری توسط بانک‌ها

ضرب الاجل ۱۰ روزه استاندار ایلام برای پرداخت وام‌های ازدواج و فرزندآوری توسط بانک‌ها

 ضرب الاجل ۱۰ روزه استاندار ایلام برای پرداخت وام‌های ازدواج و فرزندآوری توسط بانک‌ها 

استاندار ایلام در نشست کمیسیون هماهنگی بانک های استان:
‌‌❑‌ منابع مالی بانک‌های خصوصی در داخل استان سرمایه‌گذاری شود/پرداخت تسهیلات بانکی باید هدفمند باشد/جزیره‌ای عمل کردن بانک ها قابل قبول نیست!

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه در نشست کمیسیون هماهنگی بانک های استان خوستار پرداخت وام‌های ازدواج و فرزندآوری توسط بانک‌ها در بازه زمانی ۱۰ روزه شد و هشدار داد: هر بانکی که از این مورد تخطی کند یا به موقع عمل نکند تخلف کرده و برابر مقرارت با شخص خاطی برخورد می شود.

وی در ادامه گفت: این مهم تاکید ریاست جمهور در خصوص اعطای به موقع تسهیلات وام ازدواج و وام فرزندآوری است و باید بطور جد در دستور کار بانکها قرار بگیرد.

وی افزود: برای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیازی به معدل گیری و استعلام نیست و چنانچه متقاضیان مشکلی در خصوص چک برگشتی و معوقات نداشته باشند، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه پرداخت تسهیلات بانکی باید هدفمند باشد، از دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان خواست تا برای هر کدام از بانک ها سقف پرداخت تسهیلات تعیین شود تا براساس آن در جلسات بعدی ارزیابی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در جلسات هماهنگی بانک های استان باید همه رؤسا حضور پیدا کنند، اضافه کرد: با توجه به گرایش مردم به سرمایه گذاری در بانک های خصوصی لذا باید چرخش منابع مالی این بانک ها در داخل استان سرمایه‌گذاری شود.

دکتر بهرام نیا با تأکید بر اینکه بانک ها باید تابع تصمیمات استانی باشند و جزیره ای عمل کردن قابل پذیرش نیست، گفت: همه بانک ها چه دولتی و چه خصوصی در اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری همت بیشتری داشته باشند و این مهم را تسهیل کنند.

وی تصریح کرد: البته بخش عمده بانک های استان همراهی می کنند اما بخشی کوتاهی می کنند که به این بانک ها فرصت داده شده تا نسبت به پرداختی های تبصره ۱۶ و ۱۸ عمل کنند و در این زمینه نباید یک ریال هم برگشت داده شود در غیر این صورت بانک های که کوتاهی کنند را به مردم معرفی می کنیم. 

استاندار ایلام در پایان با اشاره به آمار وام های ازدواج و فرزندآوری نیز گفت: تاکنون در حوزه فرزندآوری به تعداد ۲۵۵۰ نفر با رقم ۱۰۵ میلیارد تومان و در ازدواج نیز به تعداد ۱۸۵۹ نفر با رقم ۲۶۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ارایه شده است.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است