استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر:

هلال احمر پیشانی کمک رسانی به مردم در شرایط سخت است/۳۵ حادثه طبیعی در کشور به وقوع می پیوندد

هلال احمر پیشانی کمک رسانی به مردم در شرایط سخت است/۳۵ حادثه طبیعی در کشور به وقوع می پیوندد

 رویکرد هلال احمر در کشور علاوه بر نوع دوستی، برگرفته از ارزش‌های اسلامی است ...

استاندار ایلام در دیدار با معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر:
‌‌❑‌ هلال احمر پیشانی کمک رسانی به مردم در شرایط سخت است/۳۵ حادثه طبیعی در کشور به وقوع می پیوندد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱ در دیدار با معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به سالروز سرنگونی هواپیما مسافربری ضمن محکومیت این اقدام جبهه استکبار، افزود: در این روز ماهیت مدعیان دروغین حقوق بشر آشکار شد.

وی در ادامه با اشاره به رسالت خطیر هلال احمر گفت: هلال احمر پیشانی کمک رسانی به مردم در شرایط سخت است.

وی افزود: ۳۵ حادثه طبیعی در کشور به وقوع می پیوندد که تاکنون  بیش از ۸ حادثه طبیعی در استان به وقوع پیوسته که در این راستا هلال احمر نقش خود را بخوبی ایفا کرده است. 

استاندار ایلام با بیان اینکه در کل دنیا با نگاه انسان دوستانه فعالیت هلال احمر استمرار دارد، اما در کشور ما علاوه بر این نگاه و رویکرد اقدامات این نهاد برگرفته از اعتقادات و ارزش های اسلامی است، افزود: این مهم  موجب می شود که عملکرد بهتری در کشور در این حوزه به ثبت برسد.

وی با قدردانی از مدیرعامل سابق جمعیت هلال استان، گفت: در شرایط سختی این مسئولیت خطیر به آقای علیمحمدی واگذار شده که برای ایشان آرزوی توفیق داریم.

دکتر بهرام نیا اضافه کرد. پایه فعالیت  و رویکرد هلال احمر  مردمی است و تمامی داوطلبان  فارغ از هر نوع نگاه سیاسی با نگاه انسان دوستانه و نوع دوستی وارد این جمعیت می‌ شوند و از هیچ تلاشی برای کمک رسانی به مردم فروگذار نخواهند بود.

دکتر نامدار عبداللهیان معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر نیز نیز با تقدیر از  از حمایت های خوب استاندار ایلام از هلال احمر گفت: هلال احمر کشور در حد توان در ارسال تجهیزات و مساعدت ها حین ماموریت های مختلف به استان کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر خط مقدم خطرات است و تمام توان خود را برای کمک به مردم به کار خواهد گرفت.

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: امیدواریم جمعیت هلال احمر با نگاه بلند و تجربه بالای و حمایت استاندار در استان عملکرد بسیار خوبی را به ثبت برساند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است