استانداری ایلام

معاون عمرانی استاندار ایلام:

تامین برق پایدار مهم ترین نیاز در اربعین پیش رو است

تامین برق پایدار مهم ترین نیاز در اربعین پیش رو است

⭕️ نیازمند مدیریت مصرف برق در استان هستیم ...

معاون عمرانی استاندار ایلام:
‌‌❑‌ تامین برق پایدار مهم ترین نیاز در اربعین پیش رو است 

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام، گفت: مرز مهران در ایام اربعین بالای ۶۵ درصد تردد زوار به عتبات عالیات را پوشش می دهد لذا تامین نیازها و احتیاجات زوار از وظایف دستگاه های ملی است.

وی با اشاره به اینکه  داشتن زیرساخت های صنعت برق نقش بی بدیلی در توسعه کشور بر عهده دارد، بیان کرد: با توجه به آنکه برق جایگزینی ندارد، بنابراین نبود آن در برخی از قسمت ها خسارت های زیادی به توسعه  کشور و مناطق مختلف  وارد می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تامین برق پایدار  را یکی از اصلی ترین نیاز ها اربعین عنوان کرد و گفت: با توجه به فصل گرما و تفاوت این اربعین با سال گذشته نیازمند همکاری تامین برق پایدار در ایام اربعین هستیم.

مهندس هژبری در ادامه  گفت: با توجه به شرایط فعلی، عدم نزولات آسمانی و کم آبی در پشت سدها و احتمال خاموشی نیروگاه‌ها و اینکه  با کمبود انرژی برق مواجه هستیم اما با تدابیر خاص وزارت نیرو و جبران کمبود ۶ هزار مگابایت که بخشی از این میزان از طریق صرفه جویی و تغییر الگوی مصرف ازجمله تغییر در ساعت کار ادارات، استفاده از روشنایی طبیعی در طول روز و استفاده از لامپ‌های کم مصرف، استفاده از وسایل پرمصرف در ساعات خارج از پیک، هوشمند کردن شبکه وسایل برقی و استفاده از سیستم‌های اتوماتیک در اداره‌ها در مدیریت مصرف قابل تحقق است.

🔹 در پایان این نشست از زحمات و تلاش های چندین ساله هادی شیرخانی تجلیل و ولی الله ناصری بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان معارفه شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است