استانداری ایلام

بازدید معاون عمرانی استاندار از مسیر ایلام- مهران

| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری به همراه جمعی از مدیران استانی از مسیر در دست تعریض ایلام به مهران بازدید کرد.

| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری به همراه جمعی از مدیران استانی از مسیر در دست تعریض ایلام به مهران بازدید کرد.

 بازدید معاون عمرانی استاندار از مسیر ایلام- مهران

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری به همراه جمعی از مدیران استانی از مسیر در دست تعریض ایلام به مهران بازدید کرد.

وی در بازدید از تونل اول مهدی‌آباد گفت: این تونل با عنوان راه کربلا به طول ۸۴۴ متر حفاری و کف‌برداری ورودی و خروجی آن انجام شده و با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی، قرار است در ایام اربعین پذیرای تردد اضطراری زوار باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از تونل دومِ در دست ساخت این مسیر اظهار کرد: تونل دوم مسیر ایلام به مهران با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد، در موازات تونل قبلی حفاری شده و محل تردد خودروها از ایلام به سمت مهران خواهد بود.

مهندس هژبری در جریان بازدید از خروجی تونل دوم، خواستار نصب نیوجرسی و پوشش نقاط حادثه‌خیز این مسیر شد و ادامه داد: ایمن‌سازی مسیر خصوصاً نقاطی که در ایام اربعین به صورت اضطراری مورد استفاده قرار می‌گیرند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون استاندار ایلام در بازدید از پروژه پل روگذر ورودی صالح آباد بر اتمام پروژه تا پیش از اربعیت تاکید کرد و گفت: این پروژه هم‌اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا اربعین امسال به بهره برداری برسد.

وی در بازدید از دور برگردان محدوده روستای گلان، خواستار حذف نقاط حادثه خیز و روشنایی‌سازی نقاط کور مسیر شد و تصریح کرد: استانداردسازی دوربرگردان‌های مسیر و اصلاح پستی بین باندها در کنار نصب شب نما باید مورد توجه قرار گیرد.

🔹 بازدید از پل روگذر ورودی شهر مهران، ساختمان مانیتورینگ اربعین، پایانه مرزی و حضور در نشست بررسی نیازهای عمرانی استان در ایام اربعین، از دیگر برنامه‌های مهندس هژبری معاون عمرانی استاندار در مهران بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است