استانداری ایلام

استاندار ایلام

شهدای روحانی ثابت کردند که اگر حرفی می‌زنند پای آن می ایستند و به آن عمل می کنند

شهدای روحانی ثابت کردند که اگر حرفی می‌زنند پای آن می ایستند و به آن عمل می کنند

 دیدار استاندار ایلام با خانواده روحانی شهید عباداله همتی

استاندار ایلام:
📎شهدای روحانی ثابت کردند که اگر حرفی می‌زنند پای آن می ایستند و به آن عمل می کنند

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به اتفاق سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان، مهندس هژبری معاون امور عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان استانی به دیدار خانواده روحانی بسیجی شهید عباداله همتی رفت و نسبت به مقام شامخ این شهید ادای احترام نمود.

استاندار در این دیدار معنوی گفت: خدا را شاکر و قدردان هستیم که توفیق حضور در منزل روحانی شهید عباداله همتی را روزی و نصیب ما قرار داد.

وی در ادامه گفت: شهدای روحانی ثابت کردند که اگر حرفی می‌زنند عمل‌گرا هم هستند و وقتی حرف با عمل عجین بشود تأثیرگذاری مضاعفی دارد.

دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که روحانیون قبل از انقلاب با تحمل زندان‌های سخت و پس از پیروزی انقلاب به رسالت تبیین و روشنگری پرداختند، اظهار داشت: روحانیون در دوران دفاع مقدس نیز با تبلیغ، روحیه دادن و نیز با تشریح مسائل شرعی و دینی، نقش‌آفرین و خدمتگزار بودند.

وی با اشاره به اینکه علاقه مردم جامعه ما به روحانیت نیز تماما برگرفته از این اعتقاد است که حرف و عمل روحانیت واحد است، اضافه کرد: عاقبت به خیری همه ما نیز قدم گذاشتن در مسیر نورانی شهداست.

♦️ شهید والامقام عباداله همتی با عضویت در بسیج جمعی لشکر ۱۷ علی‌بن ابیطالب بود که در تاریخ ۱۳۶۴/۱۱/۲۲ در عملیات والفجر ۸ در منطقه اروند رود به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است