استانداری ایلام

استاندار ایلام در دومین نشست شورای فنی استان:

اولویت استان در حوزه عمرانی اتمام پروژه های نیمه تمام است/مدیران پای وعده های خود به مردم باشند/بنای کار دولت  بر  کار و تلاش و وعده های صادق است ...

اولویت استان در حوزه عمرانی اتمام پروژه های نیمه تمام است/مدیران پای وعده های خود به مردم باشند/بنای کار دولت  بر  کار و تلاش و وعده های صادق است ...

استاندار ایلام در دومین نشست شورای فنی استان:
✔️ اولویت استان در حوزه عمرانی اتمام پروژه های نیمه تمام است/مدیران پای وعده های خود به مردم باشند/بنای کار دولت  بر  کار و تلاش و وعده های صادق است ...

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ دکتر حسن بهرام نیا در دومین نشست شورای فنی استان که روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با انتقاد از عدم تکمیل برخی ساخت و سازها در حوزه عمرانی در ادوار گذشته، گفت: امروز تعداد زیادی از پروژه ها وجود دارد که کار آنها شروع شده و در زمان مقرر تکمیل نشده و عدم اجرای این برنامه ها در زمان تعیین شده باعث کاهش اعتماد مردم شد اما ما تلاش خواهیم کرد که این اعتماد را دوباره به حوزه عمران و آبادانی استان برگردانیم.

استاندار ایلام با بیان این که از لحاظ اهمیت سازه پروژه هایی چون فرودگاه، دانشگاه و مدارس جزو پر اهمیت ترین طرح های عمرانی است افزود: توجه و نظارت بر اجرای این پروژه های کلیدی باید در اولویت باشد.
 
دکتر بهرام نیا با تأکید بر این که پروژه های می بایست همراه با مدیریت عملیاتی باشد بیان داشت: باید اعتبارات به گونه‌ای به پیمانکار پرداخت شود که مشکل در اجرا و نظارت نداشته باشد.

وی افزود: در این راستا اجرای پروژه های عمرانی استان باید با دقت و نظارت بر فعالیت پیمانکاران توسط دستگاه مجری و کارفرما به خوبی صورت گیرد. 

رئیس شورای فنی استان تأکید کرد: برخی از پروژه ها در دید مردم قرار دارد و اگر سر موقع تکمیل نگردد باعث نارضایتی و عدم اعتماد مردم خواهد شد و بنابراین لازم است مدیران وقتی وعده‌ای می دهند، پای آن بایستند. 

وی بنای کار دولت را بر  کار و تلاش و وعده های صادق دانست و تصریح کرد: به هیچ عنوان کلنگ زنی در سال جاری نداریم و بنا بر تکمیل پروژه های نیمه تمام خواهد بود چرا که نمی خواهیم وعده ای بدهیم که بر زمین بماند و این آثار تخریبی و بی اعتمادی که در جامعه به وجود آمده حاصل عدم اجرای پروژه ها بوده است.

استاندار ایلام با تأکید بر این که اولویت ما اتمام پروژه های نیمه تمام است خاطر نشان کرد: اجرای پروژه های نیمه تمام در تمام شهرستان ها در اولویت قرار دارد و به استثنای نهضت ملی مسکن که جزو شعارهای اساسی رئیس جمهور محترم بوده و نیاز اساسی کشور است که باید حتما اجرا شود.
 
وی در پایان رعایت نکات ایمنی، اجرای قانون ملی ساختمان و تحویل در زمان مقرر را از اصلی ترین پارامترهای اجرای پروژه های عمرانی در استان دانست.

🗓 | شنبه ۳۱ اردیبهشت 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است