استانداری ایلام

استاندار ایلام با حضور در سامانه سامد به خواسته ها و مطالبات ۶۰ نفر از شهروندان ایلامی پاسخ گفت

ارتباط با مردم مهمترین اولویت مسئولان در استان است

ارتباط با مردم مهمترین اولویت مسئولان در استان است

‍ ⭕️ استاندار ایلام با حضور در سامانه سامد به خواسته ها و مطالبات ۶۰ نفر از شهروندان ایلامی پاسخ گفت

استاندار ایلام:
✔️ ارتباط با مردم مهمترین اولویت مسئولان در استان است

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا صبح امروز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ و ربع به مدت بیش از  ۳ ساعت در سامانه سامد حضور یافت و به خواسته ها و مطالبات مردمی پاسخ داد.

استاندار ایلام در حاشیه این برنامه مردمی که معاون امور عمرانی استاندار نیز حضور داشت با تاکید بر حفظ ارتباط مستمر مسئولان با مردم جهت پیگیری مسائل و مشکلات آنان در این شرایط، گفت: ارتباط مردمی مهمترین اولویت مسئولان استان است و در این زمینه ارتباط مردم با مسئولان از طریق سامانه سامد یک فرصت مغتنم است که بایست همه مدیران به نحو احسن از آن استفاده کنند. 

وی با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده در این ارتباط مردمی گفت: در حال حاضر بیشتر تقاضاهای مردمی موضوعات اجتماعی و مالی چون تقاضای وام، امهال اقساط وام ها، مشکل استخدام و تبدیل وضعیت، کارهای عمرانی و حل مشکلات امور شهری و زیربنایی و ... بوده که در این راستا و در لحظه با مدیران مربوطه ارتباط برقرار شد و مسائل پیگیری گردید.

♦️ بر اساس این گزارش در این ارتباط مردمی استاندار ایلام موفق شد ظرف ۳ ساعت و ربع با بیش از ۶۰ نفر از شهروندان (۵۰ نفر ارتباط تلفنی و با ۱۰ نفر هم بصورت حضوری) ارتباط برقرار نماید و پاسخگوی مسائل و مشکلات آنان باشد.

♦️ گفتنی است در این برنامه مردمی به جهت استقبال بالای مردم مهندس هژبری معاون امور عمرانی استاندار نیز بصورت همزمان از طریق سامانه سامد پاسخگویی خواسته ها و مطالبات مردمی ۱۶ نفر در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه عمرانی شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است