استانداری ایلام

دیدار استاندار با مدیرعامل شرکت ملی پست ایران:

لازمه حفظ سرمایه اعتماد مردمی ارائه خدمات بهتر است

لازمه حفظ سرمایه اعتماد مردمی ارائه خدمات بهتر است

‍ ⭕️ پست اعتماد مردم را به خود جلب کرده است ...

دیدار استاندار با مدیرعامل شرکت ملی پست ایران: 
✔️ لازمه حفظ سرمایه اعتماد مردمی ارائه خدمات بهتر است
 
📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دیدار با  محمود لیانی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران که در خصوص تکریم و معارفه مدیر کل پست به استان سفر کرده بود با بیان این مطلب که پست اعتماد مردم را به خود جلب کرده است، اظهار داشت: لازمه حفظ این سرمایه مهم ارائه خدمات بهتر به مردم است.

وی با اشاره به این که بسیاری از ادارات خدمات رسان برون سپاری نموده اند و خدمات خود را بعضا به پست واگذار کرده‌اند، افزود: پست برای استفاده بهینه از اعتماد مردمی می تواند با برنامه‌ریزی مناسب اقدامات خوبی در استان ارائه دهد.
 
استاندار ایلام با بیان این که ایلام اولین استانی بود که شروع به کد بندی املاک و پلاک ها نموده است، تصریح نمود: باید این ظرفیت مهم پست را در استان افزایش داد و از آن استفاده مناسب شود.
 
وی تأکید کرد: تسریع در پاسخ گویی و مرسولات پستی مردم اولویت اصلی پست در استان خواهد بود و هر چه این مبحث بهتر مدیریت شود شاهد عملکرد موفق آری خواهیم شد.

وی افزود: رضایت مندی عمده مردم در ارتباط با دستگاه‌های خدمات رسان در ارتقاء توجه به مردم و تسهیل در امر خدمت‌رسانی افزایش می یابد.

در ادامه این نشست محمود لیانی مدیر عامل شرکت ملی پست ایران ضمن تقدیر و تشکر از نگاه مثبت استاندار ایلام بر مدیریت بهتر برای افزایش ظرفیت های پست در استان تأکید کرد و گفت: شرکت ملی پست برنامه‌های خوبی در بحث روستاها و عرضه محصولات روستایی از طریق پست و همچنین بحث توزیع برخی از اقلام یارانه‌ای بین مردم در آینده نزدیک خواهد داشت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است