استانداری ایلام

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور:

با تلاش جهادی استاندار ایلام تحول عظیمی در تکمیل زیرساخت‌های اربعین در حال شکل گیری است

با تلاش جهادی استاندار ایلام تحول عظیمی در تکمیل زیرساخت‌های اربعین در حال شکل گیری است

‍ ‍ ⭕️ تقدیر رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور از پیگیری‌های مستمر و مکرر استاندار ایلام ...

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور:
✔️ با تلاش جهادی استاندار ایلام تحول عظیمی در تکمیل زیرساخت‌های اربعین در حال شکل گیری است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، سردار مجید میراحمدی روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در نشست ویژه ستاد اربعین استان ایلام با قدردانی از پیگیری‌های مستمر استاندار ایلام در حوزه اربعین گفت: با تلاش جهادی و پیگیری های مکرر استاندار ایلام و حضور استان های معین، تحول عظیمی در تکمیل زیرساخت های مهران در حال شکل‌گیری است.

وی در ادامه خواستار رفع گره های ترافیکی مسیر ایلام - مهران و ایجاد ۲ پل این مسیر تا قبل از اربعین امسال شد و گفت: چالش جدی که در اربعین سال جدید با آن روبرو هستیم، گرمای شدید است که بایست زیرساخت های متناسب با آن ایجاد شود.

رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور با عنوان این مطلب که اربعین پیش رو با خیل عظیم عاشقان سید و سالار شهیدان روبه رو خواهیم شد، اضافه کرد: از امروز یک لحظه را نباید از دست بدهیم و تمامی تلاش خود را بکار گیریم که زائران به راحتی و با بهره مندی از بهترین خدمات در ایام اربعین از طریق مرز مهران به کربلا مشرف شوند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ادامه داد: همه دستگاهای ملی باید یاور ستاد اربعین ایلام در تجهیز زیرساخت ها باشند و تمامی اقدامات استان های معین با هماهنگی استاندار ایلام شکل گیرد.

وی با قدردانی از تلاش و پیگیری های خوب استاندار ایلام برای تجهیز و تکمیل زیرساخت های اربعین گفت: کمیته ملی اربعین کشور وظیفه دارد فعالیت های حوزه اربعین استان ایلام را پشتیبانی و حمایت کنند.

سردار میراحمدی اضافه کرد: در جلسه بعد به اتفاق وزیر کشور به ایلام خواهیم آمد و در نشستی شرح وظایف و اقدامات انجام شده هر استانداری معین تشریح می شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور نیز در این نشست خواستار تکمیل زیرساخت ها تا قبل از مراسم اربعین شد و گفت: در حوزه معاونت عمرانی نیز اعتبارات لازم را اختصاص خواهیم داد.

دکتر جمالی نژاد افزود: امکانات زیرساختی نظیر آب لازم، آبسرد کن، سایبان و ... نیاز ضروری برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین است که بایست به جد در دستور کار باشد.

وی تاکید کرد: امسال به احتمال زیاد شاهد جمعیت عظیمی از زائران عتبات عالیات در مرز مهران خواهیم بود و این می طلبد بیش از گذشته به زیرساخت های این مرز توجه کنیم.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است