استانداری ایلام

معاون سیاسی در نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان:

پیگیری بیشتر برای جلب مشارکت نهادهای انقلابی در حوزه ی کتابخانه ها ضروریست

پیگیری بیشتر برای جلب مشارکت نهادهای انقلابی در حوزه ی کتابخانه ها ضروریست

معاون سیاسی در نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان: 

پیگیری بیشتر برای جلب مشارکت نهادهای انقلابی در حوزه ی کتابخانه ها ضروریست 

استفاده از نظرات فرهیختگان جامعه در حوزه ی فرهنگ و آسیبهای اجتماعی راهگشاست 

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در چهارمین نشست اعضای انجمن کتابخانه های عمومی استان خواستار پیگری بیشتری برای جلب مشارکت نهادهای انقلابی در حوزه ی کتابخانه هاشدو بر استفاده از نظرات فرهیختگان فرهنگی در حوزه ی فرهنگ و آسیب های اجتماعی تأکید کرد . 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ محمد سبحان حسنی روز سه شنبه 28 دی ماه در چهارمین نشست اعضای انجمن کتابخانه های عمومی استان گفت:  توجه به نظرات فرهیختگان و نخبگان برای آینده ی  فرهنگی استان بسیار راهگشاست و با توجه به این که  ایلام فرهنگ بسیار غنی باستانی دارد و فرهنگ دفاع مقدس نیز به آن اضافه شده که گنچینه ی بسیار قدرتمندی است و باید توجه بیشتری در این حوزه صورت گیرد که می طلبد  در حوزه های سخت افزاری و بحث های نرم افزاری دوستان تأثیرگذار بتوانند نقش آفرین بیشتری را ایفا نمایند . 

وی با اشاره به اقدامات خوبی که در حوزه ی کتابخانه ها با توجه به محدودیت های موجود صورت گرفته افزود: فعالیت های فرهنگی و زیرساختی مناسبی در حد توان و یا بیشتر صورت گرفته است و باید کارهای صورت گرفته را ببینیم و قدردان باشیم ولی ممکن است این اقدامات کافی نباشد و باید افق های بلندتری را برای خود ترسیم کنیم . 
معاون استاندار ایلام بر پیگیری جذب سهم 50 درصدی وزارتخانه ها برای اجرای پروژه های استانی تأکید کرد و بیان داشت: برای جذب این قول ها و اعتباراتی که در آن می بایست استان 50 درصد اعتبار و مرکز نیز 50 درصد آن را تأمین کند باید پیگیری ها و چانه زنی های بسیاری داشت و در این زمینه حق استان را دریافت کنیم.

وی به بحث سهم شهرداری ها در حوزه ی کتابخانه های عمومی استان اشاره داشت و با بیان این که شهرداری ها با مشکلات عدیده ی اقتصادی مواجه هستند خواستار کمک های درحد توان شهرداری ها در این حوزه شد.
حسنی بر جذب مشارکت نهادهای انقلابی در اجرای پروژه های کتابخانه ها درنقاط مختلف استان تأکید کرد و خاطر نشان داشت : ظرفیت بسیار بالایی در این حوزه وجود دارد و با توجه به رسالت ذاتی این نهادها در تلاش برای رفع محرومیت درنقاط محروم کشور می بایست با پیگیری ، رایزنی و تلاش مشارکت بیشتری را از این نهادها جذب نمود.

🗓 |سه شنبه ۲۸ دی ماه ماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است