استانداری ایلام

استاندار ایلام

خرد جمعی و کار جهادی در کادر ظرفیت های استان منجر به توسعه سرمایه گذاری و اشتغال در استان خواهد شد/وظیفه اصلی مدیران و فرمانداران توجه به توسعه اقتصادی و معیشت مردم است

خرد جمعی و کار جهادی در کادر ظرفیت های استان منجر به توسعه سرمایه گذاری و اشتغال در استان خواهد شد/وظیفه اصلی مدیران و فرمانداران توجه به توسعه اقتصادی و معیشت مردم است

⚡️استاندار ایلام:

خرد جمعی و کار جهادی در کادر ظرفیت های استان منجر به توسعه سرمایه گذاری و اشتغال در استان خواهد شد/وظیفه اصلی مدیران و فرمانداران توجه به توسعه اقتصادی و معیشت مردم است/امروز گرفتن تسهیلات از بانکها کفش آهنی می خواهد سخت گیریها را کم کنید/ 
بیت الغزل امروز ما توجه به سفره مردم است/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام دکتر حسن بهرام نیا در جلسه تبصره ۱۸ استان با تاکید بر تعامل و همکاری در الگو و روندهای توسعه استان و ضرورت بهره گیری از خرد جمعی، نگاه تیمی و کار جهادی به مسائل کلان استان خواستار توسعه سرمایه گذاری و اشتغال در کادر ظرفیت های بالقوه استان شد.

وی افزود: ما در مجموعه ‌مدیریتی توسعه استان، کسانی می خواهیم که همچین نگاهی داشته باشند و در سایه تیم اقتصادی با فعالیت جهادی ما را همراهی کنند.

دکتر بهرام نیا با بیان اينکه همه ما در مقابل توسعه استان و کوچک و بزرگ شدن سفره مردم مسئولیم، ابراز داشت: وظیفه اصلی مدیران و فرمانداران توجه به مسائل اقتصادی و معیشت مردم و بستر سازی برای تولید، اشتغال، سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی است.

وی با تاکید بر دوری از مسائل سیاسی  و تنش زا مهمترین مسأله استان را توسعه زیرساختی و تقویت بنیان های اقتصادی عنوان کرد و گفت: افرادی که به گفتمان و منشور ما لبیک می گويند باید همواره به صورت میدانی و عملیاتی کار کنند، نظارت بر بازار ، توزیع اجناس و کیفیت کالاها باید جزو دستور کار شان باشد.

🔹استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از طولانی بودن پروسه پرداخت تسهیلات گفت: گرفتن برخی تسهیلات کفش آهنی می خواهد و معمولا افراد به دلیل طولانی شدن این روند ها و سخت گیری ها قید آن را می زنند.

وی با تاکید بر روان کاری و و کم کردن سخت گیریها، ابراز داشت: بانکها در پازل توسعه استان نقش کلیدی و محوری دارند، باید روند تولید، سرمایه گذاری و اشتعال را در استان تسهیل نمایند.

دکتر بهرام نیا با اشاره به همراهی قبلی بانک های استان در جذب اعتبارات و تعیین تکلیف  پرونده های راکد ظرف یک هفته آينده، گفت: تشکیل کمیته فنی و کارشناسی بصورت هفتگی یک ضرورت است و بانک ها نیز پیگیر دستورالعمل ها باشند و طرح هایی که قابلیت پرداخت ندارند را اصلاح یا از گردونه بلا تکلیفی خارج نمایند، آنچه برای ما مهم است پرداخت تسهیلات و راه اندازی کسب و کارها و حل مشکلات مردمی است.

وی تاکید کرد: بانک ها با خلق پول در نرخ رشد بودجه  ۹.۶ درصدی سال آینده استان سهیم باشند.

🔹استاندار ایلام در پایان با اشاره به سهم  ۸۰۰ میلیارد تومانی استان از محل تبصره ۱۸ گفت: بانک ها قبل از انقضای مهلت باید نسبت به جذب سهم استانی اقدام نمایند.

🗓 |یکشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است