استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در ایلام باید به موقع انجام گیرد

تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در ایلام باید به موقع انجام گیرد

⚡️معاون استاندار ایلام:

تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در ایلام باید به موقع انجام گیرد/

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در ایلام باید به موقع انجام گیرد تا منجر به تداوم تولید شود.


⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام جهانگیر رستمزاد در نشست جلسه تبصره ۱۸ استان که با حضور استاندار برگزار شد، اظهار داشت: این شرایط اقتصادی پرداخت به موقع تسهیلات سرمایه در گردش کمک زیادی به رونق تولید ، تثبیت اشتغال و تداوم فعالیت واحد های تولیدی می کند.

وی افزود: بانک های عامل تامین کننده منابع مالی واحدهای تولیدی استان هستند و در اختیار قرار دادن تسهیلات سرمایه در گردش در شرایط زمانی و مکانی خاص می تواند تداوم حیات آنها را در پی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: دستورالعمل تسهیلات تبصره ۱۸ابلاغ شده اما بانک ها به بهانه اینکه هنوز اعتبار تخصیص نیافته و دستورالعمل داخلی ابلاغ نشده فعلا تسهیلاتی پرداخت نکرده اند، این مسأله موجب نارضایتی مجریان واحدهای تولیدی شده است.
رستمزاد گفت: بر اساس بررسی های انجام گرفته فقط تسهیلات مربوط به بخش میراث فرهنگی و گردشگری ابلاغ شده اما اعتبارات مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی هنوز اجرایی نشده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی نیاز دارند برای سرمایه ثابت و سرمایه در گردش تسهیلات دریافت کنند.

رستمزاد اظهار داشت: بانک ها با توجه به قرار گرفتن در ماه‌های پایانی سال پرونده واحدهای تولیدی که نیازمند دریافت تسهیلات هستند، تکمیل کنند تا به محض ابلاغ اعتبار فرصت سوزی انجام نگیرد.

وی همچنین از بانک های عامل استان خواست از واحدهای تولیدی بازدید کنند و از محل منابع داخلی خود نسبت به تامین سرمایه در گردش اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: بانک های خصوصی منابع درآمدی بسیار خوبی دارند اما در امر تولید و اشتغال فعالیت نمی کنند که نیاز است برای حمایت از سرمایه گذاری پای کار باشند.

رستمزاد اظهار داشت: امیدواریم که با پای کار آمدن بخش های خصوصی وضعیت واحدهای تولیدی استان بهبود پیدا کند.
(ایرنا ایلام )

🗓 |یکشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است