استانداری ایلام

استاندار ایلام

: حوزه اقتصادی نیازمند اصلاحات ساختاری است/ نگاه مسئولین استان باید "اقتصادی" باشد

: حوزه اقتصادی نیازمند اصلاحات ساختاری است/ نگاه مسئولین استان باید "اقتصادی" باشد

‍ 💥استاندار ایلام: حوزه اقتصادی نیازمند اصلاحات ساختاری است/ نگاه مسئولین استان باید "اقتصادی" باشد

🔹استاندار ایلام گفت: امروز حوزه اقتصادی نیازمند اصلاحات ساختاری و بازنگری در مفاهیمی است که روند سرمایه گذاری را تسریع و پیش زمینه ای برای توسعه استان خواهند بود.

🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام- حسن بهرام نیا در نشست سرمایه گذاری استان افزود: بهبود وضعیت اقتصادی به عنوان موزون کننده سایر مولفه ها بر دیگر حوزه های امنیتی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اولویت دارد.

🔹وی با بیان اینکه نگاه امروز فرمانداران باید "اقتصادی" باشد، تصریح کرد: از مدیرانی که با نگاه اقتصادی به مسائل مختلف در حوزه سرمایه گذاری خوب عمل کنند، حمایت می کنیم.

🔹استاندار ایلام، از فراهم بودن بسترهای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان خبر داد و گفت: ملاک ارزیابی عملکرد فرمانداران و مدیران استان، میزان تلاش آنها برای جذب سرمایه گذاران خواهد بود.

🔹وی، اقتصاد را "ام التنظیم" مسائل استان دانست و تاکید کرد: امروز بیت الغزل کار و تلاش مسئولین ما در دولت و حاکمیت برنامه ریزی در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است زیرا اگر برای مسائل اقتصادی برنامه داشته باشیم، بهبود مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را در پی خواهد داشت.

🔹بهرام نیا با بیان اینکه مشارکت مردم در تولید، توسعه و رفع معضل بیکاری بسیار مهم و اثرگذار است خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت استان و ظرفیت های ویژه ایلام برای سرمایه گذاری، گنجینه های نهفته این دیار باید بالفعل شوند.

🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام- در این نشست مصوب شد که 100 مگاوات برق ازطریق انرژی خورشیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان تولید شود.

🗓 |یکشنبه ۲۶ دی ماه ماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است