استانداری ایلام

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام :

تلاش می کنیم در سریعترین زمان ممکن ادارات دولتی در شهرستان چوار مستقر شوند

تلاش می کنیم در سریعترین زمان ممکن ادارات دولتی در شهرستان چوار مستقر شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام : 
تلاش می کنیم در سریعترین زمان ممکن ادارات دولتی در شهرستان چوار مستقر شوند 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در دیدار با جمعی از معتمدین، بزرگان ،خیرین ، مصلحین و نخبگان شهرستان چوار با تأکید بر استقرار ادارات دولتی در شهرستان چوار گفت: همه ما به دنبال خدمت به مردم هستیم و این را وظیفه ی خود می دانیم .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام ؛ ناصر نجفی روز یکشنبه در دیدار با جمعی از معتمدین ، بزرگان و نخبگان شهرستان چوار خاطر نشان کرد: حضور همیشگی شما عزیزان در صحنه  که از مصلحین ، معتمدین و نیروهای انقلابی و دلسوز نظام هستید مسئولیت ما را برای خدمتگزاری به مردم سخت تر نموده است .
وی با تشکر از حسن اعتماد نماینده ی عالی دولت در استان به ایشان،  افزود:  جایگاهی که امروز توفیق خدمتگزاری را به ما داده است، برای امتحان است و ان شاء الله که  بتوانم از این امتحان الهی سربلند خارج شوم و  از خدا می خواهم که توفیق خدمت بیشتر را به من عطا کند 
معاون استاندار ایلام با بیان این که اثبات توانمندی ما در گرو خدمت بیشتر به مردم است ابراز داشت: امروز سالگرد قیام مردم قم در سال 56 بود و زحمات و فداکاری هایی که برای پیروز انقلاب صورت گرفته بسیار جای تقدیر دارد و مردم و عشایر ما نیز در جنگ تحمیلی و خصوصا در حماسه میمک  برگ زرین و پر افتخار مردم ایلام است که البته در سالگرد آن هم مردم به خوبی حضور یافتند که جای تقدیر و تشکر دارد .
وی با اشاره به پایداری مردم چوار در دوران دفاع مقدس بیان داشت: واقعه ی زمین فوتبال چوار یکی از نشانه های ایثارگری های مردم و عشایر ما در دوران دفاع مقدس است و به فرموده رهبر معظم انقلاب باید بمباران زمین فوتبال چوار در جهان شناسانده شده و تبدیل به یک نماد ملی گردد.
مهندس نجفی با تأکید بر استفاده از ظرفیت  نیروهای جوان و نخبه استان  اضافه کرد: آینده این کشور از آن جوانان است و ما مکلفیم این جایگاه را برای رشد جوانان محیا کنیم و با استفاده از استعدادها و توان جوانان ظرفیت ها و منابع استان را برای توسعه و اشتغال و تولید به کار گیریم .
وی با اشاره به مشکل اشتغالی که در استان وجود دارد گفت: این مشکل با حمایت و تلاش خود مردم قابل حل است  من از مردم استان می خواهم که در راستای رونق تولید و اشتغال سرمایه های خود را وارد کنند و در این راه دولت را حمایت نمایند . 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام با اشاره به مطالبات به حق مردم چوار از جمله استقرار ادارات دولتی ، حل مشکل فاضلاب شهر چوار ، پساب فاضلاب پتروشیمی و دیگر مسائلی که در این شهرستان وجود دارد خاطر نشان کرد: ادارات  دولتی باید در سریعترین زمان ممکن در این شهرستان مستقر شوند و ما همه ی تلاش خود را برای فراهم ساختن زیرساخت های این مهم صورت خواهیم داد.

🗓 | یکشنبه  ۱۹ دی ماه 1400
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است