استانداری ایلام

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام در بازدید از بخش ماژین:

وضعیت پل‌ها و راه‌های مواصلاتی ماژین نیازمند توجه جدی متولیان امر است/ضرورت ایجاد پایگاه امداد و نجات در بخش ماژین

وضعیت پل‌ها و راه‌های مواصلاتی ماژین نیازمند توجه جدی متولیان امر است/ضرورت ایجاد پایگاه امداد و نجات در بخش ماژین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام در بازدید از بخش ماژین: 
⭕️ وضعیت پل‌ها و راه‌های مواصلاتی ماژین نیازمند توجه جدی متولیان امر است/ضرورت ایجاد پایگاه امداد و نجات در بخش ماژین

📲| به گزارش روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استانداری ایلام، آیت قیصربیگی که صبح امروز شنبه ۱۱ دی‌ماه به همراه جمعی از مدیران استان به شهرستان دره شهر سفر کرده بود از طرح ها و پروژه های حوزه مدیریت بحران در بخش محروم ماژین بازدید بعمل آورد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دره شهر که با حضور مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، آب منطقه‌ای، بنیاد مسکن، مدیران شهرستان دره شهر که در بخش ماژین برگزار شد با اشاره به عدم وجود راه دسترسی استاندارد به این بخش خواستار توجه جدی متولیان امر در این راستا شد و گفت: راه دسترسی گرزلنگر به ماژین صعب العبور و غیر استاندارد است و مسیر دیگر برای رسیدن به این بخش مستلزم ورود به استان لرستان و طی کردن مسافت زیاد است که در هر دو مورد با استانداردهای موجود در حوزه مدیریت بحران همخوانی ندارد!

وی در ادامه بر ضرورت ایجاد پایگاه امداد و نجات در بخش ماژین تاکید کرد و گفت: به لحاظ فاصله زیاد ماژین با مرکز شهرستان و عدم وجود واحد هلال احمر در منطقه لازم است در جهت حفظ زمان در مأموریت های حیاتی در حوزه مدیریت بحران پایگاه امداد و نجات در این بخش دایر گردد.

دبیر ستاد مدیریت بحران استان ایلام در ادامه با اشاره به مشکلات باقی مانده از سیل ۹۸ خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام شد و گفت: خلاء مهمی که در اینجا اتفاق افتاده این است که برخی خسارت های وارده از سیل ۹۸ یا به درستی تامین اعتبار نشده و یا اگر شده به جهت طولانی شدن فرایند و بالا رفتن هزینه ها اعتبارات مذکور برای اتمام طرح ها کافی نبوده است. 

وی با اشاره به بازدید از پل موقت وحدت آباد گفت: با توجه به کم عرض بودن پل موقت لازم است در ساخت پل اصلی که باعث ارتباط بخش ماژین با استان لرستان می شود تسریع ایجاد شود.

قیصربیگی در ارتباط با پل میدان خلف نیز گفت: بنا به نظر کارشناسان امر به خاطر تغییر بستر رودخانه نیاز است چند دهنه دیگر به پل مربوطه اضافه شود و مسیر دسترسی نیز تملک شود که البته این موضوعات در دستور کار راهداری استان قرار گرفته است.   

وی در بازدید از سیل بندها و پل های داخل شهر ماژین گفت: با پیگیری های انجام شده موضوع پل طبیعت که در بارش های اخیر خراب شده بود و باعث قطع ارتباط اهالی منطقه شده
با مساعدت مدیرکل راهداری استان به زودی احیا می شود.

وی افزود: موضوع سیل بندهای و ایجاد دیواره حائل نیز می بایست بر اساس دستورالعمل ابلاغی اقدامات احتیاطی فصل سرما توسط دستگاه متولی تحت اقدام جدی قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام درخصوص مشکلات واحد های مسکونی بازسازی شده در سیل ۹۸ گفت: در حوزه بنیاد مسکن نیز از ۴۳۰ خانه ساخته شده در سیل ۹۸ تعدادی از آنها هنوز تکمیل نشده است که در این راستا به بنیاد مسکن ابلاغ گردیده پیگیر اتمام طرح‌ها باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است