استانداری ایلام

معاون اقتصادی استاندار:

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و جذب استانداری ایلام معارفه شد

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و جذب استانداری ایلام معارفه شد

🔹مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و جذب استانداری ایلام معارفه شد

⚡️معاون اقتصادی استاندار:

تلاش دولت بهبود وضعیت معیشت، رفع مشکلات مردم و توسعه اقتصادی است/مدیران با پیگیری ، کار عملیاتی و حضور میدانی مشکلات را احصا و برنامه ریزی لازم را به بعمل اورند/

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام جهانگیر رستمزاد روز سه‌شنبه در نشست تکریم و معارفه مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و جذب استانداری ایلام با بیان اینکه تدوین شناسنامه اقتصادی استان در بخش های مختلف ضرورت دارد، اظهار داشت: تلاش دولت بهبود وضعیت معیشت، رفع مشکلات مردم و توسعه اقتصادی است.

وی با تاکید بر تعامل، همکاری و هماهنگی مجموعه مدیران اقتصادی در رفع موانع تولید، فراهم نمودن زیرساخت های اقتصادی و جذب سرمایه گذاری، ابراز داشت: باید با پیگیری ، کار عملیاتی و حضور میدانی ضمن رصد مشکلات راهکارها و برنامه های اجرایی ارائه و در قالب سند آمایش سرزمینی، توجه به منابع و ظرفیت های استان و تسهیل در فرایند سرمایه گذاری در دستور کار مدیران این حوزه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام،
مدیران کل را آخرین ملجأ مردم برا حل مشکلات دانست و گفت: گشاده رویی ، حسن خلق و سعه صدر از ویژگی های بارز مدیران مردمی است.

وی بر ضرورت باز بودن دفاتر مدیران و رفع مشکلات مردمی تاکید کرد و گفت: یک مدیر خوب باید زودتر از همه بیاید ، با دغدغه‌مندی مندی مسائل و مشکلات را پیگیری نماید و دیرتر از همه محل کار را ترک کند.

جهانگیر رستمزاد اضافه کرد: حوزه اقتصادی باید چابک تر شود و با توجه به انتظارات دولت و مردم به سرعت به مسائل و مشکلات رسیدگی کند.

وی ستاد تسهیل، گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، شناسایی واحدهای راکد، بررسی دقیق وضعیت واحدها و میزان ظرفیت آنها را از مهمترین مسوولیت های این حوزه برشمرد و گفت: باید شناسنامه اقتصادی استان در بخش های مختلف شامل شهرک ها، نواحی صنعتی و خارج از آن تهیه شود تا رزومه ای از واحدهای اقتصادی در این حوزه داشته باشیم.

رستمزاد از مدیرکل جدید دفتر سرمایه‌گذاری و جذب استانداری خواست ضمن شناسایی موانع و احصا مسائل و مشکلات در راستای رفع آنها برنامه ویژه ای تدوین کند.

وی پیگیری راه اندازی منطقه آزاد وسرمایه گذاری حوزه های نفتی از دیگر اقدامات مهم در تصدی این مسوولیت برشمرد.

⭕️ در پایان این نشست از زحمات غلامعباس آذر تقدیر و امیرحسین بهرامی که پیشتر از سوی استاندار به عنوان مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و جذب استانداری منتصب شده بود معارفه گردید.

 🗓 |سه شنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است