استانداری ایلام

سرپرست اداری مالی استانداری ایلام معارفه شد.

سرپرست اداری مالی استانداری ایلام معارفه شد.

سرپرست اداری مالی استانداری ایلام معارفه شد.

سرپرست اداری مالی استانداری ایلام معارفه شد.

⭕️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، صبح امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیر کل حوزه استاندار ، مدیرکل حراست،  مدیرکل برنامه ریزی و تحول اداری، مدیرفناوری اطلاعات، ذیحساب وسایر همکاران حوزه اداری و مالی  برگزار گردید، آقای شمس الدین فیضی بعنوان مدیر کل اداری و مالی استانداری معارفه و از زحمات آقای مصطفی محمدیان تقدیر بعمل آمد.

🔹سرپرست معاونت توسعه مدیریت ومنابع استانداری دراین آیین ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت  فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: درجامعه اسلامی تصدی ومسولیت ها امانت بسیار مهمی است که درراستای خدمت به مردم به افراد واگذار میشود.

طهماسبی ضمن تشکر از زحمات جناب آقای محمدیان گفت: اقای محمدیان همواره درطول خدمت به بهترین نحو ممکن برای گره گشایی از مشکلات همکاران تلاش بی وقفه داشت و  خوشبختانه همکاران هم قدر دان این زحمات را دانستند.

🔹مدیر کل حوزه استاندار نیز در این مراسم، پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی را یک موهبت الهی و فرصتی برای خدمت دانست و ضمن تقدیر از زحمات آقای محمدیان برای آقای فیضی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

ایمان رحیمی پناه ضمن تاکید بر پیشبرد امور و حل مسائل و مشکلات مجموعه همکاران، ابراز داشت: مسئولیت شبیه یک دو امدادی است که مسئول قبلی آنرا به شخص جدید واگذار می کند تا به نقطه پایان برساند و مردم و مخاطبان را از آن بهره‌مند گرداند.

وی در ادامه بر ایجاد هماهنگی و تعامل در امور، برقراری نظم و انضباط اداری و مالی و توجه به مسائل فرهنگی و رفاهیات کارکنان تاکید کرد. 

🔸درپایان با اهدای لوح تقدیر از آقای محمدیان تقدیر بعمل آمد وابلاغ انتصاب به آقای فیضی اهدا گردید.

🗓 |یکشنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است