استانداری ایلام

استاندار ایلام

استاندار ایلام شاخص های انتخاب مدیران را اعلام کرد؛ وامدار هیچکس نیستم اما اهل تعامل هستم

استاندار ایلام شاخص های انتخاب مدیران را اعلام کرد؛ وامدار هیچکس نیستم اما اهل تعامل هستم

💥استاندار ایلام شاخص های انتخاب مدیران را اعلام کرد؛ وامدار هیچکس نیستم اما اهل تعامل هستم

🔹استاندار ایلام گفت: شایسته سالاری و داشتن روحیات فساد ستیزی، پاکدستی، انقلابی گری و جهادی در انتصاب مدیران مد نظر قرار خواهد گرفت.

🔹به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام "حسن بهرام نیا" در نشست با کارکنان ستادی استانداری با بیان این که خدمت به مردم ایلام برای دومین بار افتخار است گفت: معیشت، اشتغال و اقتصاد از مهمترین مشکلات مردم هستند و برای رفع این مشکلات نیازمند مدیرانی کارآمد، پای کار، جهادی و شایسته هستیم تا بخشی از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

🔹وی، بهترین دوران خدمت خود در ادوار گذشته را در مسئولیت معاونت سیاسی استانداری ایلام دانست و تأکید کرد: بنده به عنوان نماینده عالی دولت در استان وامدار هیچ شخص، گروه و جناحی نیستم ولی تعامل با مسئولین، نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان، نخبگان، بسیجیان، ایثارگران و همه ی اقشار مردم را سرلوحه ی کار خود قرار داده ام و اولویت اصلی بنده وضعیت معیشت و اقتصاد مردم است. 

🔹وی با اشاره به سابقه ی 7 هزار ساله ی تاریخی استان ایلام خاطرنشان کرد: استان ایلام با 425 کیلومتر مرز خاکی با کشور عراق بزرگترین مرز خاکی در کشور را داراست و با داشتن سهم 65 درصدی تردد زوار به عنوان مرکز و گرانیگاه اربعین معرفی شده است.

🔹استاندار ایلام، تردد زوار اربعین در استان را افتخاری برای مردم ایلام دانست و تصریح کرد: نقطه به نقطه و قدم به قدم استان ایلام گویای شجاعت، ایثار، اخلاص، مردمداری و مهمانوازی است و از این رو مردم شیفته ی اهل بیت با نیت زیارت به این استان سفر می کند.

🔹بهرام نیا با تأکید بر خدمت رسانی به بازنشستگان استانداری و قدردانی از خدمات و فعالیت های آنان تصریح کرد: تکریم و منزلت بازنشستگان باید نصب العین مدیران قرار گیرد و  انتظار این است به حقوق و رفاهیات این عزیزان توجه بیشتری شود.

🔹نماینده عالی دولت در استان، بر تشکیل کمیته رفاهی برای رفع مشکلات کارکنان استانداری تأکید کرد و ادامه داد: توجه به تسهیلات، حقوق و معیشت نیروهای استانداری باید در اولویت قرار گیرد.

🔹وی، استانداری را نماد حاکمیت در استانها دانست و افزود: مدیران و کارکنان استانداری در معرض توجه همگان و الگوی رفتاری دیگر دستگاه های اجرایی هستند لذا در برخورد با ارباب رجوع باید با عطوفت و اکرام برخورد و تا زمان حصول نتیجه پیگیری کنند زیرا استانداری آخرین مأمن و محل رجوع مردم در استان است.

🗓 چهارشنبه شنبه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است