استانداری ایلام

استاندار سابق ایلام:

اعتقاد داشتم که جنجال های سیاسی دردی از استان را دوا نخواهد کرد

اعتقاد داشتم که جنجال های سیاسی دردی از استان را دوا نخواهد کرد

‍ 💥استاندار سابق ایلام: اعتقاد داشتم که جنجال های سیاسی دردی از استان را دوا نخواهد کرد

🔹استاندار سابق ایلام گفت: در طول این مدت هیچ گاه دیدگاه سیاسی را در کار و انتصابات دخالت ندادم و ملاک همکاری توانایی و شاخص هایی نظیر شایستگی و توانمندی افراد بود.

🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام- دکتر محمد نوذری در مراسم تکریم و معارفه استاندار ایلام افزود: در این سالها اعتقاد داشتم که جنجال های سیاسی دردی از استان را دوا نخواهد کرد و بر این اساس سعی کردیم مسائل سیاسی-امنیتی را به بحث های فرهنگی و اجتماعی تبدیل کنیم و در این راستا در حوادث 96  و 98 تلاش کردیم که در ایلام مشکلی ایجاد نشود.

🔹وی با بیان اینکه شروع کار ما در سال 96 متقارن با کنگره عظیم اربعین بود، افزود: در اربعین قریب به چند میلیون زائر از مرز مهران تردد می کنند و مسئولانی می توانند موفق شوند که با همه ی وجود کار کنند و بنده با همه ی وجود و با تکیه گاه خاص نگاهم این بود که خادم الحسین ام.

🔹نوذری با بیان اینکه سال 97 در اربعین ما حضور امام حسین(ع) را در مدیریت این برنامه ها شاهد بودیم ادامه داد: در این سال ما طوفان بسیار شدیدی در مرز مهران داشتیم به گونه ای که تمام موکب ها در مرز مهران را از جا کَند و باد آنها را برد و در این زمان بیش از هزاران نفر در این مسیر مرز تا پل زائر در حال تردد بودند اما امام حسین کمک کرد و مشکلی برای زائران پیش نیامد.

🔹استاندار سابق ایلام گفت: اختتام کار هم به مناسب کنگره ی عظیم شهدای استان ایلام خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم بنده با همه ی وجود مشکلات استان را خدمت ایشان عرض کردم.

🔹وی ادامه داد: بیشتر خدمت بنده در استان ایلام به عنوان معاون سیاسی بود و در تمام این مدت هیچ گاه مسائل سیاسی را در کار دخالت ندادم و آنچه که ملاک بنده بود توانایی و شاخصه ی فعالیت و کار بود و اعتقاد داشتم که جنجال های سیاسی به درد استان نمی خورد و سعی کردم که مسائل سیاسی را به بحث های فرهنگی و اجتماعی تبدیل کنیم و در این راستا در حوادث 96  و 98 تلاش کردیم که در ایلام مشکلی ایجاد نشود.

🔹 استاندار سابق ایلام در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما امسال سفرهای روسای هر سه قوه را در استان داشتیم که مهمترین آنها سفر آیت اله رئیسی بود که مشکلات مختلف استان در آن مطرح کردیم.

🔹نوذری با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان ایلام گفت: در سفر رئیس جمهورهم مطالبه گری شد و دستاوردهای خوبی در سفر ایشان به دست آمد که فقط 4 و نیم میلیارد دلار در حوزه ی نفت و گاز در استان ایلام سرمایه گذاری می شود و 2450 میلیارد تومان ریالی و حدود 1860 میلیارد تومان تسهیلات است. 

🔹وی ادامه داد: مصوبات این سفرباید پیگیری شود و طی این مدت هم مراودات خوبی با همسایه خود و استان های همجوار خود در کشور عراق داشتیم و دیدارهایی با استانداران کربلا و واسط انجام شد.

🔹استاندار سابق ایلام افزود: روز یکشنبه که در جلسه هیئت دولت آقای بهرام نیاز معرفی شد ما روز دوشنبه در خدمت معاون اول رئیس جمهور بودیم و تلاش کردیم بحث سامانه گرمسیری را دنبال کنیم و در این راستا 1500 میلیارد تومان از محل درآمدهای تهاتر نفت به این پروژه اختصاص یافت و امیدواریم این پروژه که یکی از بزرگترین پروژه های غرب کشور است ظرف یک سال آینده به ثمر برسد.

🔹وی در پایان با طلب حلالیت از مردم ایلام، خاطرنشان کرد: سعی کردیم با همه ی وجود به مردم خدمت کنیم و در هیچ زمینه ای کم کاری نکنیم و آنچه که در توانم بود که برای مردم تلاش کردم.


🗓 | دوشنبه ۸ آذر  ۱۴۰۰
💠 پرتال اطلاع رسانی استانداری ایلام
http://www.portal-il.ir/fa-ir/
♦️سروش:
 splus.ir/ostandariilam
🔵 تلگرام:
@akhbarilam1400

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است