استانداری ایلام

شیرخانی مدیر کل امور بانوان استانداری

برگزاری اجلاسیه کمیته بانوان کنگره 3000 شهید استان

برگزاری اجلاسیه کمیته بانوان کنگره 3000 شهید استان

برگزاری اجلاسیه کمیته بانوان کنگره 3000 شهید استان 

سرکار خانم زینب شیرخانی مدیر کل بانوان و خانواده استانداری ایلام و رئیس کمیته بانوان کنگره 3000 شهید استان گفتند زنان ایلامی با یادآوری رفتار و سیره ی حضرت زهرا و حضرت زینب (س) و دیگر زنان قهرمان صدر اسلام به وظیفه انسانی و الهی خویش در طول دوران دفاع مقدس عمل کردند. ایشان گفتند  اگر صبوری، عزم، همت و ایثارگری و کمک رسانی آنان نبود ، چنین قامت پیروزمندانه ای در آن دوران شکل نمی گرفت . 
ایشان افزودند : زنان ایلام نقش مهمی در دفاع مقدس داشته و با درایت و غیرت و حمایت در پشت 
جبهه ها توانستند در دفاع از کشور یک پیروزی قدرتمندانه ای را رقم زنند.  ایشان بیان نمودند زنان ایلامی در دوران انقلاب اسلامی و بویژه دفاع مقدس به خوبی از عهده رسالت و نقش آفرینی خود به عنوان مبارز، حمایت گر، و مشوق مردان برای حضور در جبهه برآمده اند .  
ایشان بیان داشتند  : ما هم به عزت و عظمت مقام شهدا وظیفه داریم که نام و یاد این عزیزان را گرامی بداریم. 
زنان شهیده استان ایلام ۳۵۶ نفر هستند که بیشتر آنها طی بمباران رژیم بعث عراق به شهادت رسیدند، یاد و خاطره آنها را گرامی می داریم و امیدواریم بتوانیم برنامه ای در شان و منزلت این عزیزان برگزار کنیم .
آرامشی که امروز داریم حاصل خون شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای سلامت است.ایشان در پایان از حضور پرشکوه ، چشمگیر و حماسی زنان و خانواده های معزز شهدا  در این کنگره عظیم تقدیر و تشکر نمودند 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است